تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

تحصیل در استرالیا

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » مقالات » تحصیل در استرالیا

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (16 votes, average: 4٫56 out of 5)

تحصیل در استرالیا یکی از برترین مقاصد دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. آمارها نشان می دهد تحصیل در کشور استرالیا پس از آمریکا، انگلستان و فرانسه اولویت چهارم دانشجویان بین المللی است و این می تواند دلایل منطقی و قابل قبولی داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله ای در خصوص تحصیل در کشور استرالیا, بورس تحصیلی و اخذ پذیرش از استرالیا در سایت راهنمای تحصیل در خارج قرار دهیم.

تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا

  1. استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و این می تواند یکی از مهمترین دلایل برای ادامه تحصیل در استرالیا باشد.
  2. دانشگاه های استرالیا در مقایسه با بسیاری کشورهای دیگر هزینه های تحصیل و زندگی کمتری دارند.
  3. کیفیت آموزشی دانشگاه های استرالیا همواره مورد ارزیابی قرار گرفته و دانشگاه های این کشور با استانداردهای جهانی آموزشی منطبق هستند.
  4. دانشگاه های استرالیا از لحاظ فرهنگی همواره مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. زیرا همواره خود را با نیازهای فرهنگی این منطبق می سازد.

آب و هوای استرالیا

یکی از بزرگترین جاذبه های استرالیا آب و هوای معتدل آن است. تغییرات آب و هوایی استرالیا به شدت دیگر قاره ها نیست و این به دلیل احاطه شدن آن توسط دریا است. در استرالیا فصل ها مخالف نیمکره شمالی است. به عبارتی زمانی که زمانی که در اروپا زمستان است در استرالیا تابستان است. مطبوع ترین فصل های استرالیا فصل های بهار و پاییزند. با داشتن یک پیش آگاهی در مورد آب و هوای این کشور دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در استرالیا را دارند می توانند برنامه ریزی برای انجام فعالیت های خود داشته باشند.

برترین دانشگاه های استرالیا

بر اساس نظام های رتبه بندی جهانی که هر ساله توسط سازمان های مختلف بین المللی ارائه می گردد برخی دانشگاه های استرالیا رتبه خوبی را در میان دانشگاه های خارج از کشور به دست آورده اند. لیست این دانشگاه ها در جدول زیر آمده است.

Australian National UniversityMonash UniversityThe University of New South WalesThe University of QueenslandThe University of Sydney
The University of Western AustraliaUniversity of AdelaideUniversity of MelbourneMacquarie University

کارشناسی در استرالیا

تحصیل در استرالیا و در دوره کارشناسی, یک دوره ۳ ساله است اما کسانی که می خواهند این دوره را با درجه ممتازی به پایان برسانند می توانند یک سال دیگر نیز به تحصیلاتشان در این دوره اضافه کنند. سال آخر دوره کارشناسی اغلب بر پایه پژوهش و پایان نامه و کارهای تحقیقاتی است. معمولا سال چهارم کارشناسی برابر با سال اول دوره کارشناسی ارشد می باشد. داوطلبانی که مایل به ادامه احصیل در استرالیا در رشته ای نامرتبط با زمینه تحصیلاتی خود داشته باشند می توانند تحصیلات خود را از فاندیشن شروع کنند.

هزینه تحصیل در استرالیا

کارشناسی ارشد در استرالیا

دوره های یک تا سه ساله کارشناسی ارشد در استرالیا طرفداران بسیاری دارد. این دوره ها می توانند به شکل آموزشی و یا پژوهشی و یا حتی مدرک دوبل باشد. مدارک دوبل مدارکی هستند که دانشجو با گذراندن یک دوره دو ساله می تواند صاحب دو مدرک تحصیلی شود. در واقع دو مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه دریافت خواهد کرد. متقاضیان ادامه تحصیل در استرالیا در دوره کارشناسی ارشد می توانند وارد رشته دیگری غیر از رشته دوره کارشناسی خود شوند. در این صورت دانشجویان می بایست سابقه کاری در زمینه رشته مورد تقاضای خود ارائه نمایند.

دکترا در استرالیا

اخذ پذیرش در مقطع دکترای دانشگاه های استرالیا یک فرایند دو مرحله ای است. در مرحله اول استاد راهنما مشخص شده و در مرحله بعد دانشگاه تصمیم نهایی خود را در مورد پذیرش دانشجو اتخاذ می کند. این دوره ها یک پروسه ۴ ساله هستند.

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه ملبورندانشگاه ملی استرالیا
دانشگاه کویینزلنددانشگاه نیو سوث ویلز
دانشگاه سیدنیدانشگاه آدلاید
دانشگاه وسترن استرالیادانشگاه موناش
دانشگاه نیو کاسلدانشگاه ولونگونگ
دانشگاه یو تی اسدانشگاه تکنولوژی کویینزلند
دانشگاه آر ام آی تیدانشگاه مک کواری
دانشگاه گریفیثدانشگاه کرتین
دانشگاه استرالیای جنوبیدانشگاه تاسمانیا
دانشگاه دیکیندانشگاه جیمز کوک
دانشگاه بانددانشگاه فناوری سوئین برن
دانشگاه لاتروبدانشگاه فلیندرز
دانشگاه چارلز دارویندانشگاه مرداک
دانشگاه کوئینز لند مرکزیدانشگاه کانبرا
دانشگاه وسترن سیتیدانشگاه چارلز استارت
دانشگاه کاتولیک استرالیادانشگاه ویکتوریا
دانشگاه کوئینزلند جنوبیدانشگاه نیو انگلند
دانشگاه ادیث کاواندانشگاه نوتردام
دانشگاه سانشاین کوستدانشگاه ساثرن کراس
دانشگاه فدریشن

دوره های کوتاه مدت در استرالیا

دوره های کوتاه مدت بسیاری در دانشگاه های استرالیا برگزار می شوند. این دوره ها مناسب افرادی که توانایی مالی تحصیل بلند مدت در استرالیا را ندارند. بنابراین با این گذراندن این دوره ها می توانند ادامه تحصیل خود را در استرالیا پایه گذاری کنند. تمامی دوره های ارائه شده با استانداردهایکشور استرالیا مطابق می باشد. پیش نیاز این دوره ها داشتن آیلتس ۵ جنرال یا آکادمیک می باشد. شهریه دوره های مختلف بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.

هزینه های تحصیل در استرالیا

شهریه ها بر اساس دولتی یا خصوصی بودن دانشگاه و کیفیت آموزشی، رشته و مقطع تحصیلی و بسیاری عوامل دیگر متفاوت می باشد. دانشجویان بین المللی بایستی شهریه ی دانشگاه را قبل از شروع به تحصیل بپردازند اما می توان گفت شهریه تحصیلی دوره کارشناسی در استرالیا برای رشته هایی مانند اقتصاد و بازرگانی، حقوق سالانه از ۱۵۰۰۰ تا ۳۰.۰۰۰ دلار و برای رشته هایی مانند مهندسی و علوم پایه و پزشکی و پیراپزشکی،دندانپزشکی و در واقع رشته های که واحدهای آزمایشگاهی دارند سالانه از ۲۲۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار می باشد.

در دوره کارشناسی ارشد هزینه های تحصیل در استرالیا سالانه بین ۲۰.۰۰۰ تا ۳۷.۰۰۰ دلار می باشد. این شهریه ها می تواند بر اساس رشته و … مقداری با این مبلغ متفاوت باشد.

هزینه تحصیل در استرالیا برای مقطع دکترا به اضافه هزینه های مربوط به دیگر امکانات آموزشی مانند کتاب و … سالانه حدود ۱۵.۰۰۰ تا ۴۰.۰۰۰ دلار استرالیاست.

هزینه های زندگی در استرالیا

هزینه های زندگی در استرالیا نسبت به تحصیل در آمریکا یا انگلستان بسیار کمتر است و این کمتر بودن هزینه ها موجب مقرون به صرفه بودن تحصیل در استرالیا با یک نرخ زندگی مناسب نسبت به دیگر کشورهاست. دانشجو بایستی حداقل مبلغ ۱۸۰۰۰ دلار استرالیا را به عنوان هزینه های زندگی خود در استرالیا کنار بگذارد. هزینه های زندگی بسته به شهر محل تحصیل و کیفیت زندگی دانشجو متفاوت خواهد بود.

بیمه دانشجویی در استرالیا

بیمه دانشجویی برای تمام دانشجویان بین المللی استرالیا اجباری است. در واقع یکی از شرایط صدور ویزا داشتن بیمه دانشجویی است. دانشجویان بایستی پیش از ورود به استرالیا خود را برای تمام مدت تحصیل در استرالیا بیمه کنند.

تسهیلات تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا

بورس تحصیلی استرالیا

اخذ بورسی تحصیل در استرالیا بسیار مشکل است. معمولا پرونده هایی که برای این موضوع به دانشگاه ارجاع داده می شوند مدت زمان زیادی برای بررسی آن نیاز است. شانس اعطای بورس تحصیلی برای دوره دکترا بسیار بیشتر از دیگر مقاطع تحصیلی است. به عبارتی می توان گفت شرایط تمام پرونده های دکترا برای اعزای بورس تحصیلی بررسی می شود. انواع بورسیه ها می تواند به شکل بورس تحصیلی موسسات و نهادهای دولتی و یا خصوصی استرالیا باشد، میتواند بورسیه خود دانشگاه های استرالیا و یا بورس دولت استرالیا باشد. داشتن معدل خوب، مقالات و سابقه پژوهشی مناسب می تواند در اخذ بورس تحصیلی استرالیا تاثیر گذار باشد.

خوابگاه دانشجویی در استرالیا

به طور معمول در اکثر دانشگاه های استرالیا دو نوع خوابگاه دانشجویی وجود دارد. خوابگاه های داخل دانشگاه و خوابگاه هایی که خارج از محوطه دانشگاه قرار گرفته اند. از آنجائیکه تقاضا برای خوابگاه های داخل دانشگاه بیشتر است بنابراین متقاضیان بایستی زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کنند. بر اساس نوع خوابگاه هزینه های آن متفاوت خواهد بود. خوابگاه هایی که غذا می دهند و خوابگاه هایی که امکانات و تسهیلات بیشتری برای دانشجویان دارند قیمت های بالاتری خواهند داشت. هزینه خوابگاه های دانشجویی در استرالیا هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار در هفته دارند.

مقالات منتشر شده در این بخش؛

سایت رسمی کشور استرالیا » کلیک کنید

 جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان توسط کادری مجرب و با تجربه لطفا فرمی که در پایین این مقاله درج شده را تکمیل نمایید و منتظر تماس کارشناسان مجموعه مربوط باشید.لطفا توجه کنید به دلیل تعدد فرمها ممکن است تماس از طرف کارشناسان بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت به طول بیانجامد.پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
۷۵سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
erfan.sedighi
erfan.sedighi

با سلام
من لیسانس مهندسی صنایع غذایی دارم با معدل ۱۸.۹۰ از دانشگاه آزاد تهران. هنوز مدرک زبان نگرفتم.بهمراه یک مقاله ریویوو. آبا امکان پذیرش و بورس برای من میسر هست؟
با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. بله، این امکان برای شما وجود دارد اما باید برای مدرک زبان خود نیز اقدام کنید.

مهمان
مهمان

سلام من دانشجوی رشته پزشکی هستم در دانشگاه سراسری گیلان بعد از اتمام ۳ سال اول پزشکی میتونم با ارائه چند مقاله برای ادامه تحصیل در استرالیا بورسیه بشم ؟؟یا حتی زودتر از سال سوم؟؟

محمد
محمد

با عرض سلام
بنده کارشناسی ناپیوسته برق قدرت خوندم مقطع کاردانی رتبه ۱۷۳ کنکور شدم و دانشکده انقلاب اسلامی تهران خوندم اونجا با معدل ۱۷.۹ شاگرد ممتاز در تمامی گرایش های برق شدم و بعد از اون موفق شدم رتبه ۳ در کنکور کارشناسی ناپیوسته رو کسب کنم و با معدل ۱۶.۵ از دانشگاه بیرجند فارغ التحصیل شدم بعدشم (کارت پایان خدمت دارم) سوال من اینه آیا من با داشتن مدرک زبان میتونم جهت ادامه تتحصیل به خارج برم؟ کدوم کشور بهتره؟ هزینه هاش چطوریه؟ ممنون

مدیر
مدیر

سلام. شما مشکلی جهت اقدام برای درخواست اخذ پذیرش ندارید. در مورد اینکه کدام کشور بهتر است بستگی به شرایط شما و رنکینگ دانشگاه ها دارد. برای آگاهی از رنکینگ ها در رشته مهندسی به لینک زیر مراجعه فرمایید.
http://www.shanghairanking.com/FieldENG2016.html

حامد دستجردی
حامد دستجردی

سلام
وقتتون بخیر
من ترم آخر ارشد مدیریت اجرایی هستم
میخوام برای دانشگاه های الف استرالیا پذیرش بگیرم
چطور می تونم بدونم در بحث مدیریت در چه زمینه هایی دارن فعالیت می کنند که موضوع پایان نامه م رو بر همون اساس تدوین کنم و تحقیقم رو شروع کنم؟
موضوع پایان نامه م رو پیش استاد راهنمام بردم گفت تو که میخوای برای دکتری خارج از کشور اقدام کنی بهتره که بری بر اساس زمینه های پژوهش دانشگاههای مورد نظرت موضوع انتخاب کنی نه براساس علاقه شخصیت!

مدیر
مدیر

سلام. با مراجعه به وب سایت دانشگاه های مورد نظر می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

Nasim bashiri
Nasim bashiri

با سلام
من لیسانس علوم آزمایشگاهی با معدل ١٧.١٠ هستم
هنوز مدرک زبان نگرفتم تازه شروع کردم به گرفتن مدرک
آیا امکان بورس و پذیرش برای من در استرالیا مقطع ارشد در رشته ژنتیک پزشکی هست؟

مدیر
مدیر

سلام. برای بورس باید معدل بالای ۱۸ و آیلتس بالای ۷ داشته باشید. اما میتوانید پذیرش شوید.

آیدا اسماعیلی
آیدا اسماعیلی

سلام.خسته نباشید.
میخاسم بدونم بازار کار رشته ی بیوتکنولوژی پزشکی توی استرالیا چجوریه.
و اینک رشته ی بیوتکنولوژی پزشکی تو دانشگاه های ایتالیا آزمون ورودی داره؟

مدیر
مدیر

سلام. ما تنها در مورد شرایط پذیرش تحصیلی راهنمایی میکنیم نه شرایط کاری. سوال مربوط به هر کشور را در مطلب مربوط به همان کشور مطرح کنید تا کارشناس مربوطه پاسخگو باشد.

مهدی زرین خلیلی
مهدی زرین خلیلی

با سلام
من دانشحوی ارشد مدیریت صنعتی هستم.ترم دوم.۴۱ سال سن.
۱)آیا از نظر سنی محدودیتی برای پذیرش در استرالیا دارم؟(برای مقطع دکتری)
۲)برای اخذش پذیرش از چه موقع باید اقدام کنم؟
با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. برای دکترا محدودیت سنی وجود ندارد و اینکه معمولا از زمانی که پروپوزال خود را برای دانشگاه ها بفرستید ۶ ماه تا ۱ سال زمان میبرد تا نتیجه پذیرش شما مشخص شود.

نسيم بشيري
نسيم بشيري

با سلام
میتونید راهنمایی کنین که کدوم یک از دانشگاه های استرالیا شهر سیدنی رشته ژنتیک پزشکی یا ژنتیک انسانی دارند؟

اعظم وحید
اعظم وحید

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بچه ها درسن ۱۴تا۱۶سال هم شامل بورسیه رایگان دراسترالیا میشوند

مدیر
مدیر

سلام.خیر

مصطفی زمانیان
مصطفی زمانیان

با سلام
من ترم آخر کاردانی شهر سازی هستم.میشه با مدرک کاردانی در استرالیا ادامه تحصیل داد؟
یا باید برای کارشناسی از اول شروع کنم؟دیپلم ریاضی هستم،منتها پیش دانشگاهی نرفتم.با دیپلم پذریش میکنند یا پیش دانشگاهی هم لازم است؟
با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. معمولا معادل سازی نمیکند و باید از ابتدا بخوانید. بله، باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید.

Ayda
Ayda

با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم با داشتن معدل دیپلم تجربی بالای ۱۹/۵ و نداشتن مشکل مدرک زبان میتوان برای دوره کارشناسی پزشکی اقدام کرد؟کلا چه مدارکی لازمه و هزینه تحصیل چقدر هست؟

مدیر
مدیر

سلام. به شرط داشتن سن مناسب و داشتن مدرک پیش دانشگاهی میتوانید اقدام کنید. برای پذیرش مدارک تحصیلی و پاسپورت باید ارائه شود. شهریه برای هر سال ۴۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.

نگار
نگار

سلام من لیسانس معماری دارم با معدل ۱۶میخواستم بدونم میتونم برای ارشد اقدام کنم شانس اینو دارم؟

مدیر
مدیر

سلام. برای رشته معماری باید پورتفولیوی قوی داشته باشید تا پذیرش شوید.

Heydari
Heydari

سلام. وقتتون بخیر
من مدرک کارشناسی معماری با معدل ۱۵.۵ دانشگاه سراسری و مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه بهشتی با معدل ۱۶.۶۴ دارم و دو مقاله isi.ایلتس هم بین ۶ و هفت.
آیا برای phd رشته مدیریت پروژه شانسی در دانشگاه سیدنی دارم؟؟؟

مدیر
مدیر

سلام. پذیرش دکترا بر اساس پروپوزال ریسرچ صورت میگیرد. اگر موضوع تحقیقاتی قوی ای ارائه کنید شانس پذیرش خواهید داشت.

نادیا
نادیا

سلام من ۱۶ سالمه و سال دیگه دبیرستانم تموم میشه.داداشم بورسیه دانشگاه ملبورن گرفته و اونجا درس میخونه،میشه داداشم دعوتم کنه و دانشگاه رو اونجا باشم . مدرک زبان ندارم ولی معلم خصوصی گرفتم وتا سال دیگه میتونم مدرکم رو بگیرم

مدیر
مدیر

سلام. دعوتنامه داشتن در ویزای تحصیلی تاثیری ندارد.

نادیا
نادیا

چطور باید برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کنیم ؟
چقدر زمان می بره تا ویزا صادر بشه؟
هزینش حدودا چقد میشه؟

مدیر
مدیر

همه چیز بستگی به شرایط شما دارد. ضمن اینکه این وب سایت تنها در مورد پروسه پذیرش راهنمایی میکند نه ویزا.

امیر
امیر

سلام خسته نباشید من مدرک دندان پزشکی خود را در بلاروس گرفتم و میخواستم بدونم میتونم برای جراحی فک و صورت له استرالیا برم ؟ شرایط به چه شکل هست ؟ هزینه هاش ؟ و مدت زمان لازم برای ورود به دانشگاه و اینکه بدون بورد هم میشه یا نه ؟ و ایا شهریه دانشگاه مثل دوران عمومی گرونه ؟ ممنون

نادیا
نادیا

سلام
چطوری باید برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کنیم؟
چقدر زمان می بره تا ویزا صادر بشه؟
هزینش چقدر میشه ؟
شهریه دانشگاهها حدودا چقدره؟

وحید
وحید

سلام.من ۲۷سالمه.لیسانس مکانیک ساخت وتولید.با معدل۱۵.۲۴از دانشگاه آزاد.هنوز اقدامی برای مدرک زبان نکردم.بدون سابقه کاری مرتبط.آیا احتمال پذیرش دانشگاهی در استرالیا(البته بدون بورس و کمک هزینه و فقط با هزینه شخصی) در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس هست؟

مدیر
مدیر

سلام
با توجه به شرایط سنیتون برای لیسانس مجدد شانس پذیرش ندارید،برای مقطع ارشد هم از سال فارغ التحصیلیتون تا الان باید سابقه کار مرتبط با رشتتون رو ارائه بدید و مدرک زبان آیلتس ۶.۵ آکادمیک رو هم احتیاج دارید در غیر این صورت شانس پذیرش نخواهید داشت.

غزل
غزل

سلام من در ایران دندانپزشکی خوندم و تمام شده.میخواستم بدونم برای پذیرش گرفتن برای تخصص در دانشگاه های استرالیا باید چکار هایی انجام بدم

مدیر
مدیر

سلام
فقط دانشگاه ملبورن تخصص دندان پزشکی ارائه میدهد. یک دوره سه ساله هستش ۲۰۰.۰۰۰ دلار هزینه دارد. مدرک زبان آیلتس ۷ آکادمیک روهم احتیاج دارید.

شهرزاد اسکندری
شهرزاد اسکندری

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دانشگاه سیدنی ارشد رشته ی مهندسی پزشکی رو داره ؟ اگه داره آیا مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد و قبول دارن ؟ اگه این دانشگاه ارشد رشته ی منو نداره کدوم دانشگاه استرالیا داره ؟
ممنون

مدیر
مدیر

سلام
بله رشته مدنظرتون رو داره. هم به صورت دوره های ارشد ۱سال و نیم و هم دوره های ۳ساله ارائه میده.
مدارک آزاد رو همه دانشگاهها قبول میکنن ولی رتبه ی دانشگاههای شهرهای بزرگ نسبت به شهرستانهای کوچیک بالاتره.

سارا ش
سارا ش

سلام خسته نباشید …خواهر من داروسازی دولتی ایران هست .. آیا امکان این هست که بعد از سال دوم یا سوم به دانشگاه استرالیا انتقالی بگیره و ادامه بده ؟ نه اینکه از اول شروع کنه!!؟ ان وقت هزینه به چه صورت خواهد شد؟ مانند دانشگاه دولتی مجانی یا اینکه فقط دانشگاه بین الملل ایران انتقالی میدن؟در ضمن شنیدم به مقطع داروسازی با اینکه دکتری است ولی به راحتی در خارج کار نمیدن درسته؟

مدیر
مدیر

سلام
خیر امکان انتقالی یا تطبیق واحد وجود نداره،برای تحصیل در رشته داروسازی ضمن داشتن شرایط سنی برای پذیرش؛گذروندن یکسال دوره پیش دانشگاهی در کشور استرالیا الزامی و موفقیت در مقطع پیش دانشگاهی با نمره بالا امکان قبولی در این رشته رو داره،رشته داروسازی جزو رشته های پر هزینه هستش (حدودا سالانه ۳۰هزار دلار به بالا هزینه تحصیل)،اصلا دانشگاهی تحت عنوان دولتی و یا رایگان وجود نداره.

کوثر
کوثر

سلام خسته نباشید.ببهشید برای ثبتنام در دانشگاه های خصوصی استرالیا دررشته پزشکی توجهی به معدل دیپلم میکنند؟
هزینه دانشگاه های خصوصی اونجا تو رشته پزشکی حدودا چقدره؟

علیان
علیان

با سلام
من دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی گرایش پترولوژی با معدل ۱۷.۴۰ هستم. در حال گرفتن مدرک زبان هستم. میخواستم بدونم امکانش هست که در رشته دندانپزشکی در استرالیا تحصیل کنم؟؟

مدیر
مدیر

سلام
باید دوره های ۵ساله دندان پزشکی در استرالیا بگذرونید برای گرفتن تخصص این مدت طولانی تر خواهد بود و دوره کارآموزی هم بایستی بگذرونید. بعد از اتمام دوره بایستی در امتحانات شرکت کرده و در صورت موفقیت در آزمون ها میتوانید مشغول به کار شوید.مدرک زبان آیلتس ۷آکادمیک رو هم احتیاج دارید.

shirin mostajeran
shirin mostajeran

باسلام…من ۲ سال دیگه مقطع کارشناسی معماریم رااز دانشگاه ازاد خوراسگان میگیرم..زبان انگلیسی نسبتا متوسطی دارم و در حال حاضر ۲۰سال دارم …میخواستم ببینم برای ارشد امکانش هست در یکی از دانشگاه های استرالیا ویزا تحصیلی و اقامت بگیرم ..میخواستم راهنماییم کنید چه کار هایی انجام بدم

shirin.mjn
shirin.mjn

سلام.. من جواب کامنتی که کارشناس به من دادن راپیدا نمیکنم در صورتی که پیامم با موفقیت تایید شده است..در قسمت بارگذاری قدیم و جدید هم پیداش نکردم

shirin.mjn
shirin.mjn

سلام..من دانشجوی معماری دانشگاه ازاد هستم ۲۰ سال سن دارم و ۲سال دیگه تا گرفتن مدرک کارشناسیم مونده..زبانم متوسط ولی عالی نیس..و میخواستم برای ارشد اقدام کنم برای کشوراسترالیا..میخواستم راهنماییم کنید و اینکه چه کارهای طی این ۲ سال باید انجام بدهم و چه نرم افزار هایی باید یاد بگیرم؟(کد و رویت)بلدم..ممنون میشم ازتون

مجتبي
مجتبي

با سلام من ارشد امار ریاضی رو سال ۱۳۸۷ گرفتم و از اون تاریخ تا حالا مشغول تدریس و نوشتن مقالات علمی هستم. حدود ۲۰ مقاله ISI معتبر دارم البته مدرک زبان ندارم.
آیا میشه بدون مدرک زبان برا بورسیه دکتری اقدام کنم.

آرزو عبدی
آرزو عبدی

سلام. من کارشناس ارشد حقوق بین الملل هستم اما علاقه مند به اخذ بورسیه نقاشی در مقطع کارشناسی هستم. آیا با وجود نداشتن دیپلم هنر شانس اخذ بورسیه نقاشی رو دارم؟ و ایا امکان کار پاره وقت در کنار تحصیل در خارج از کشور وجود دارد؟

رضا
رضا

سلام ، میخواستم بدونم برای بورس شدن در رشته هنر و دوره کارشناسی ، شانسی هست؟
معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم هم خیلی خوبه

آتوسا مومنی
آتوسا مومنی

آیا امکان دریافت بورسیه پست دکتری در رشته باستان شناسی و یا معماری لن اسکیپ وجود دارد ؟ چگونه میتوان مرتبط شوم؟

ساينا پراينده
ساينا پراينده

سلام من دندان پزشک هستم براى کار دراسترالیا هم شما کارى انجام مى دین؟

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی