تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

فرم درخواست مشاوره تحصیل در خارج

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » اخبار » فرم درخواست مشاوره تحصیل در خارج

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (10 votes, average: 3٫70 out of 5)

 

درخواست مشاورهبا توجه به افزایش درخواست های مشاوره از سوی متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور، بانک راهنمای تحصیل در خارج اقدام به ساماندهی این درخواست ها جهت راهنمایی بهتر این متقاضیان نموده است.درخواست مشاوره

متقاضیان می توانند فرم درخواست مشاوره تحصیل در خارج زیر را تکمیل و برای این پایگاه اطلاعاتی ارسال نمایند. این فرم ها برای حداقل ۳ موسسه برتر اعزام دانشجو که مورد تایید وزارت علوم ایران هستند ارسال خواهد شد. مشاوران و متخصصین تحصیلی موسسات معتبر (با مجوز وزارت علوم) با شما تماس گرفته و هم به صورت تلفنی و یا حضوری تا زمان عقد قرارداد مشاوره رایگان با شما خواهند داشت.درخواست مشاوره

پس از بررسی و ارسال درخواست به موسسات مربوطه به متقاضی از طریق سامانه پیامکی بانک راهنمای تحصیل در خارج به شماره ۳۰۰۰۵۸۸۸۸۹ اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین متقاضیان می توانند پس از دریافت راهنمایی و مشاوره از هر یک از موسسات نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به مشاوره هر موسسه در بخش دیدگاه ها منعکس کنند.

موسساتی که مایل به همکاری با ما هستند می توانند از طریق ایمیل info@uniabroad.ir درتماس باشند

درخواست مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
۱۰۶سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
حسین
حسین

با عرض سلام وخسته نباشید بنده در حال حاضر پشت کنکور میباشم و قصد دارم که کارشناسی ارشد را در یکی از دانشگاه های ایران ادامه بدهم و در حین تحصیل به گرفتن مدرک زبان خود هم اقدام کنم و اگر بتوانم از یکی از دانشگاه های تاپ آمریکا و انگلیس و کانادا پذیرش بگیرم از آن استقبال میکنم البته این نکته رو هم اضافه کنم که بنده فعلا توانایی پرداخت شهریه معادل دانشگاه آزاد دوره دکتری رشته خودم هستم و به دنبال فاند مناسب هستم خواهش میکنم اگه در این زمینه اطلاعات لازم رو برای این کار دارین کمکم کنید.
یا علی

حسین
حسین

البته این رو هم بگم که بنده لیسانسمو از دانشگاه آزاد تبریز اخذ کردم و امسال برای کارشناسی ارشد کنکور میدم.

مدیر
مدیر

سلام
اخذ پذیرش دکترا از دانشگاه های آمریکا، انگلیس یا کشورهایی با رتبه علمی بالا معمولا مشکل است و نیاز به یک موضوع تحقیقاتی و یک proposal research خوب دارد. در مورد فاند نیز باید باید رزومه خوبی داشته باشید و موضوع تحقیقاتی جالب و نویی از نظر استادان دانشگاه داشته باشید. اما معمولا درس خواندن در دوره دکترا با کمک های مالی از سوی دانشگاه همراه است.
موفق باشید.

علیرضا
علیرضا

سلام علیک بنده امسال دیپلمم رو میگیرم ولی برای سربازی ویزا بهم نمیدن البته من معاف هستم و معافی رو تا سن ۱۸ سالگی میگیرم ولی میخواستم بدونم اگر من پیش دانشگاهی اینجا باشم میتونم کنکور خارج کشور باشم یا مثلاً کشوی هم است که کنکور نخواد یک راست بشه وارد دانشگاه شد اگه منو خبر دار کنید خیلی ممنون میشم اینم شماره مبایم بسیار متشکر ۰۹۳۷۳۸۹۴۱۳۲

مدیر
مدیر

سلام. در صورتی که مشکل سربازی نداشته باشید یعنی از زمانی که کارت معافیت از سربازی خود را گرفتید می توانید برای ادامه کارهای خود و اعزام به خارج اقدام کنید. موفق باشید.

عبید
عبید

با سلام
بنده دانشجوی ارشد دانشگاه خواجه نصیر هستم میخواستم دوره ی دکتری را در یکی از دانشگاهای امریکا، انگلیس یا المان بخونم
خیلی ممنون میشم اگر مشاوره کنید

کارشناس
کارشناس

سلام
دوست عزیز, فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید و یا فرم پرسش و پاسخ را از لینک زیر پر کنید تا سریعتر به پاسخ خود برسید:

https://www.uniabroad.ir/question-and-answer

مدیر
مدیر

سلام. لطفا فرم درخواست مشاوره را تکمیل فرمایید.

نیلوفر
نیلوفر

باسلام. خدمت شما. درمورد ادامه تحصیل درکشور آلمان چندین سوال داشتم:
۱(برای ادامه تحصیل درمقطع فوق لیسانس میتوان فقط مدرک ایلتس داشت یا حتما بایدمدرک B1 آلمانی را کسب کرد؟
۲(برای ادامه تحصیل درمقطع دکتری، حتما باید مدرک ایلتس داشت یا بدون مدرک زبان هم میتوان اقدام کرد؟
۳ )اگرمدرک فوق لیسانس ازدانشگاه آزاد قزوین گرفته شده باشد مانعی درجهت ادامه تحصیل ممکن است وجودداشته باشد؟
۴ )من دررشته مدیریت اجرایی تحصیل کردم آیا میتوان درمقطع دکتری درحوزه دیگری مثلا حمل ونقل وکشتیرانی ادامه تحصیل نمود؟
۵ )برای پیدا کردن استاد راهنما ازچه طریقی میتوان اقدام کرد درمقطع دکتری؟ ؟
۶ )آیا الزامی به ارایه مقاله وچاپ آن درمجلات خارجی میباشدبرای جلب رضایت استاد راهنما.
با تشکر ازراهنماییهای شما.

مدیر
مدیر

سلام. جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حتما باید مدرک B1 را داشته باشید و حتی اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید باید مدرک آیلتس نیز داشته باشید. معمولا برای پذیرش دوره دکترا از دانشگاه های سراسری دانشجو می پذیرند اما بنابر رزومه دانشجو و تشخیص دانشگاه ممکن است از دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز پذیرش داشته باشند یعنی این موضوع به دانشگاه بستگی دارد. در مورد تغییر رشته نیز این امکان وجود دارد که با داشتن یک رزومه و انگیزه نامه قوی بتوانید رشته خود را تغییر دهید. هر چه رزومه شما قویتر باشد (مانند داشتن مقاله داخلی و خارجی و …) احتمال پذیرش شما بیشتر خواهد بود. در مورد پیدا کردن استاد راهنما نیز با مراجعه به سایت دانشگاه و همینطور مراجعه به دفتر DAAD در تهران می تواند به شما در پیدا کردن استاد راهنمای خوب یاری کند.
موفق باشید.

h.r
h.r

salam khaste nabashid man sale 3 reshteye memari dar maghtae karshenasi daneshgah azad hastam ke moadelam hodode 16 hast mikhastam bbinam emkane paziresh be hich daneshgahio dar iyalate california ba bors va komak hazineye tahsili daram ya na?

مدیر
مدیر

سلام
امکان اخذ پذیرش برای شما وجود دارد اما اینکه بتونید کمک هزینه دریافت کنید زیاد نیست.
موفق باشید.

ali
ali

با عرض سلاام و خسته نباشید ببخشید سوالی از حضورتان داشتم! من عاشق مدیریت بازرگانی ام و در حال حاضر تنها هدفم رسیدن به گرایش بازاریابی ( mba ) در یکی از ده دانشگاه برتر آمریکا و کاناداس ! من رزومه خوبی دارم تقریبا ( مثله معدل دیپلم ۱۹/۶۱ ….لیسانس مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران با معدل ۱۸ ! تسلط به فرانسوی و انگلیسی ! فعالیت به صورت کاملا فعال در مدت چهارسال اخذ لیسانس در بورس تهران و …) با این تفاسیر آیا امیدی به گرفتن اقامت از ده دانشگاه برتر آمریکا و کانادا در ام بی ای گرایش بازاریابی میتونم داشته باشم؟؟؟(( لازم به ذکر است که کمک هزینه تحصیلی برای من بسیار مهم و حیاتی است) اگر سوال اینجانب را پاسخ دهید بسیار لطف کرده اید ! پیشاپیش مراتب تشکر و قدر دانی خود را اعلام میدارم

مدیر
مدیر

سلام. با رزومه ای که دارید شانس پذیرش از این دانشگاه ها برای شما وجود دارد اما میزان اخذ بورس تحصیلی مشخص نیست و مقدار آن بستگی به دانشگاه دارد. اما می توانید از وام های مختلف دانشگاه استفاده کنید که در این موارد یا می توانید مستقلا از طریق ارتباط گرفتن با دانشگاه ها عمل کرده و یا از طریق موسسات معتبر و با تجربه وارد عمل شوید. زمان ارائه درخواست پذیرش بسیار مهم است و هر دانشگاهی ددلاینی را برای خود دارد.
موفق باشید.

ali
ali

بسیار سپاس گزارم دوست عزیز , و ممنون به خاطر سایت بسیار خوبتون

اشکان
اشکان

سلام
من ۱۵سال دارم برای ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکا چه طور
باید اقدام کنم؟

پانته‌آ
پانته‌آ

سلام. سوم ریاضی هستم و قصدم رشته هوافضاست. بهترین و معتبرترین دانشگاه مخصوص این رشته چه دانشگاهی هست؟ لطف میکنید کل مراحل از شریف قبول شدن تا ورود به همون بهترین دانشگاهی که ازتون پرسیدم رو برام توضیح بدید؟

آرش
آرش

با سلام من دانشجوی دکتری عمران هستم وقصد دارم همین رشته در همین مقطع را در آمریکا یا کشورهای اروپایی همراه با همسر وفرزندم ادامه بدم دو مقاله داخلی دارم فاقد مدرک زبان هستم سابقه ۱۰ سال کار دارم وهمچنین در خواست فاند نیز دارم

مدیر
مدیر

سلام
اخذ پذیرش دکترا به دلیل اینکه سیستم آموزشی کشورهای آسیایی بر مبنای تحقیق و پژوهش استوار نیست و معمولا دانشجویان نحوه نگارش یک موضوع و پروپوزال تحقیقاتی مناسب بر مبنای قواعد صحیح آن را نمی دانند به سختی امکان پذیر است. اما در صورتی که یک پروپوزال قوی داشته باشید، پس از اخذ مدرک زبان همراه با یک نمره خوب (حداقل ۷) می توانید برای پذیرش دکترا اقدام فرمایید. داشتن مقاله و سابقه کاری مرتبط بسیار تاثیر گذار است. اما در مورد فاند رزومه بسیار قوی نیاز است که می توانید مدارک خود را آماده کرده و برای دانشگاه ارسال کنید تا مقدار فاند شما را اعلام کنند.
موفق باشید.

لاله
لاله

با سلام بنده مدرک کاردانی دارم اما دوست دارم از اول برای کارشناسی ی رشته خوب مثل روانشناسی یا حقوق را در کشورهای اروپایی با بورسیه بخونم هیچ مدرک زبان ندارم وهمچنین همراه با خانواده ام اقامت داشته باشم همچنین سن من ۳۰ سال می باشد آیا محدودیت سنی وجود ندارد

مدیر
مدیر

سلام
در حالت کلی این امکان وجود دارد. اما در صورتی که گپ تحصیلی داشته باشید بایستی این گپ دلیل معقول و منطقی داشته باشید. مثلا اگر کار مرتبط با رشته انجام می داده اید یا برای آزمون آیلتس آماده میشدید یا … این دلایل از نظر دانشگاه برای ارائه پذیرش منطقی است و پذیرش کارشناسی شما را ارائه خواهد کرد. در مورد محدودیت سنی نیز همین قضیه صادق است و باید دلیل منطقی داشته باشید. گرفتن ویزای همراه (مخصوصا اگر تمام اعضای خانواده همراه شما باشند) بسیار ریسک دارد. بهتر است ابتدا خودتان ویزا بگیرید و پس از چند ماه اعضای خانواده به شما بپیوندند.
موفق باشید

آیدا
آیدا

با سلام من دانشجوی IT در دانشگاه آزاد تهران شمال هستم میخواستم ببینم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج کدوم کشورها بهتره برای این رشته طوری هم باشه که بعد از پایان تحصیل بشه اونجا موند و کار کرد ؟

مدیر
مدیر

سلام
اینکه کدام کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم کاملا بستگی به شرایط فرد دارد. اما در حالت کلی تحصیل در کشورهای اروپایی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود. کشورهایی مانند آمریکا ،انگلستان و کانادا می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.
موفق باشید

MELIKA
MELIKA

سلام. من فوق لیسانس فیزیولوژی گیاهی دارم با معدل ۱۷ میخوام برای مستر ۲ در دانشگاههای فرانسه ادامه تحصیل بدم. حدود یک سال است زبان فرانسه میخونم. میخوام بدونم چگونه باید اقدام کنم؟ و چقدر سرمایه باید داشته باشم. من ۲ ساله فارغ التحصیل شدم ولی کار نمی کنم آیا این نمره ی منفی محسوب می شود؟
ممنون.

مدیر
مدیر

سلام
شما می توانید از نیمه دوم ماه مارس از طریق موسسات معتبر و یا شخصا برای اخذ پذیرش اقدام نمایید. جهت آگاهی از هزینه ها می توانیید مقاله تحصیل در فرانسه را مطالعه فرمایید. در مورد کار نیز بهتر است دلیلی منطقی برای این گپ تحصیلی داشته باشید تا بتوانید به سفارت ارائه کنید.
موفق باشید.

امین
امین

سلام. من ۲۶ سالم هست. مدرک مهندسی عمران از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با معدل ۱۳/۳۷ دارم. برای ادامه ی تحصیل در آمریکا چطور میتونم اقدام کنم؟ در سایتتون فرم درخواست مشاوره هم پر کردم.

مدیر
مدیر

سلام
لطفا مقاله پروسه کامل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی سایت را مطالعه فرمایید.
موفق باشید

s
s

سلام من دو سال است فارغ التحصیل شدم ارشد امیرکبیر مهندسی پزشکی تافل ۱۰۲ و GRE 300
۹ مقاله. معدل ۱۴.۳۰ . آیا امکان فاند کامل از دانشگاه های آمریکا یا کانادا را دارم؟؟ شما میتوانید کمکم کنید؟ امکان پرداخت هزینه تحصیلی را ندارم . با تشکر

مدیر
مدیر

سلام
امکان اخذ بورس با توجه به دانشگاه ها یمختلف متفاوت است. اما در حالت کلی این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید درصدی از هزینه های تحصیل خود را بورس بگیرید.
موفق باشید.

سعید
سعید

سلام
من یک مدرک لیسانس معماری دارم و یک مدرک فوق دیپلم برق قدرت.
اما مدرک زبان ندارم. لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم از دانشگاه های انگلستان و یا هلند در مقطع کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی ذکر شده پذیرش بگیرم.

مدیر
مدیر

سلام
به هر حال باید مدرک زبان خود را بگیرید. تا آن زمان می توانید مدارک خود را ترجمه کرده و برای دانشگاه ارسال کنید تا یک پذیرش مشروط به شما بدهند، یعنی مشروط به گرفتن مدرک زبان. می توانید مقاله پروسه کامل اخذ پذیرش را مطالعه فرمایید.
موفق باشید.

محمد
محمد

سلام
من سال ترم آخر ارشد تکنولوژی معماری از دانشگاه علوم تحقیقات با معدل ۱۸.۵ هستم ولی متاسفانه مقاله ندارم ولی در حال گذراندن کلاسهای زبان برای گرفتن آیلتس ۷ هستم در حاب حاضر نمره ام ۶.۵ هست میخواستم بدونم شانس پذیرش دکتری معماری برای دانشگاه های استرالیا – نیوزیلند و یا ایتالیا رو دارم؟

مدیر
مدیر

سلام
بله، این شانس برای شما وجود دارد.

نیلوفر
نیلوفر

با سلام . اینجانب مدرک کارشناسی رشته صنایع با معدل ۱۴.۹۰ ازدانشگاه سراسری هستم وارشد مدیریت اجرایی ازدانشگاه آزاد قزوین با معدل ۱۶.۶۰ دوسال سابقه کار در شرکت حمل ونقل وکشتیرانی دارم دارای ۲ مقاله داخلی هستم ونیز به دنبال ارایه مقاله خارجی، همچنین درحال حاضر جهت گرفتن مدارک زبان آلمانی وایلتس درحال اقدام هستم، چون محدودیت مالی دارم بنابراین به دنبال گرفتن فاند ازدانشگاه های آلمان هستم با توجه به موارد بالا درصد گرفتن بورسیه با توجه به شرایطم تاچند درصد میباشد یا اگر برای آلمان شرایطم مناسب نیست برای چه کشورهای دیگری میتوانم درخواست بورسیه کنم؟؟؟
با تشکر

مدیر
مدیر

سلام
متاسفانه معدل خوبی برای گرفتن بورس ندارید و این شانس شما را برای دریافت آن کاهش می دهد. دریافت بورس با توجه به قوانین هر دانشگاه متفاوت است. ممکن است دانشگاهی کمک هزینه بیشتری به شما اختصاص دهد و دانشگاهی کمتر. برای انگلستان نیز می توانید درخواست بدهید و با توجه به رزومه شما تصمیم می گیرند چه مقدار بورس به شما اعطا کنند.
موفق باشید.

milad
milad

salam man pish tajrobi hastam aya mitonam baad az gereftan karshenasi arshad be canada beram bara doctora?va age mishe alan bayad bara kar shenasi che reshtei raft …ya in ke faghat az riazi va sanati sharif mishe raft faghat ?

مدیر
مدیر

سلام
عنوان رشته کارشناسی تأثیر چندانی در پذیرش ندارد، ولی‌ لازم است که متقاضی در دوره کارشناسی دروس فیزیک، شیمی‌، زیست شناسی‌ و بیوشیمی را حتما گذرانده باشد و لازم است که در زمان پذیرش حداقل ۳ سال از دوره کارشناسی خود را گذرانده باشند و در برخی دانشگاه لازم است حتما مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده باشند. در مورد دانشگاه نیز بهتر است از دانشگاه های دولتی و معتبر مدرک بگیرید تا شانس شما افزایش پیدا کند.
موفق باشید

بهروز
بهروز

باعرض سلام واحترام
بنده فارغ التحصیل مقطع ارشدمهندسی برق گرایش کنترل ازدانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش قم هستم
معدل دیپلم تاارشدم ۱۷تا۱۸ میباشد
۴مقاله ISI
ترجمه دوکتاب مهندسی برق تحصیلات تکمیلی انتشارات امیرکبیرونیازدانش دارم
دومقاله داخلی هم دارم
یک ثبت اختراع هم دارم
دارای توصیه نامه های مختلفی هم ازاساتیددانشگاه امیرکبیروخاتم دارم
آیاامکان بورس بنده وجودداردبرای کشورهای اروپایی؟
باتشکر

کارشناس
کارشناس

سلام
لطفاً سوالتون رو در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید » پرسش و پاسخ

فرهاد
فرهاد

سلام
من مشمول سربازیم و امکان گرفتن معافیت باری تحصیل در خارج کشور را ندارم.می خواستم به عنوان سفر تفریحی از کشور خارج بشم و برنگردم تا زمانی که به خاطر غیبت زیاد امکان خرید سربازیا داشته باشم.
سوالم اینه که این موضوع برای گرفتن ویزا از سفارت امریکا مشکلی ایجاد می کنه؟ ممکنه به این دلیل ریجکتم کنند؟

مدیر
مدیر

سلام. در این مورد از دفاتر اخذ ویزا سوال کنید.

مرسده
مرسده

با سلام و وقت به خیر سوالی از حضورتون داشتم
آیا بنده با شرایط زیر گرفتن فاند تحصیلی دکترا از کشور آمریکا یا کانادا وجود داره؟
معدا دیپلم ریاضی ۱۹.۷۰و کارشناسی مهندسی صنایع با حدود ۱۷ از دانشگاه صنعتی ارومیه و ارشد صنایع دانشگاه ارومیه با معدل ۱۹ وداشتن ۲ مقاله داخلی و یک مقاله خارجی

سئودا
سئودا

سلام.خسته نباشید مشاور گران قدر شما رو به خدا قسم می دم زود جواب بدین مهمه.
من می خوام تغذیه یا فیزیوتراپی بخونم به هر دو علاقه دارم.۱) کــدام یک بازار کار خوبــــی داره؟
۲)دانشگاه خصوصی ترکیه معرفی کنین که سطح علمی بالایــی
داشته باشه،سالانه ۱۲میلیون تومان باشه،بدون کنکـــــــور
باشـــــه،
۳)اگر مورد تایید ایران نباشه، قصد دارم کارشناســـی ارشد رو تو آزمون های اوروپا آمریکــا یا ترکیه شرکت کنم ، که ارشدم رو تو دانشگاه دولتی سپری کنم
نظرتون؟چه طوری می تونم این کارو بکنم؟لطفا راهنمایی کنیـــن

مدیر
مدیر

سلام. نیاز به بررسی و مشاوره حضوری دارد. لطفا با موسسات قید شده در منوی موسسات اعزام دانشجو تماس بگیرید.

نیلوفر حقیقی کیا
Nkia

با سلام و خسته نباشید. ممنون میشم راهنمایی کنید که شرایط گرفتن ویزا برای دوره های کوتاه مدت دانشگاه هاروارد چگونه است؟

مدیر
مدیر

سلام. معمولا برای دوره های کوتاه مدت ویزا نمی دهند و راه حلی که وجود دارد پذیرش دوره تحصیلی دانشگاه را بگیرید و در کنار آن دوره کوتاه مدت تخصصی مد نظر خود را بگذرانید. برای این منظور با موسسات معتبر اعزام دانشجو صحبت کنید.

Farzad Khosravi
ffff

Salam. khaste nabashid. bebakhshid dar alman, reshteyi mese daru ya pira pezeshki age ghabulie roozane va dolati dar reshteyi mese zist shenasio…dashte bashim ham bedune college mitunim azmoon ro bedim?v in k bara daroo v binayisanji har 2azmoon voroodi mikhad?ba tashakor.

مدیر
مدیر

سلام. لطفا مقاله پزشکی و دندانپزشکی در آلمان را در وب سایت مطالعه نمایید. هر دو آزمون ورودی دارند.

سعید حمادی
saeiid1

سلام بنده دیپلوم نقشه کشی ساختمان دارم و مدرک ICDL کامپیوتر میخوام برای ادامه تحصیل به یکی از کشور ها برم و اقامت اونجارو هم بگیره میتونم

امید
امید

سلام.خسته نباشید

من میخام در رشته ی تاریخ در یکی از دانشگاه های غربی تحصیل کنم. کدام دانشگاه در این زمینه ی تاریخ از همه بهتر است؟

مدیر
مدیر

سلام. لطفا فرم درخواست مشاوره را تکمیل بفرمایید.

الوین
الوین

سلام من دیپلم رشته تصویر برداری هستم فقط یک ترم کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی گذروندم
الان میخوام در مالزی تحصیل داشته باشم در رشته هنر بازیگری

میخواستم بدونم میتونم بدون پیش دانشگاهی وارد دانشگاه بشم؟ مدرک زبان ندارم باید بگذرونم بعد برم دانشگاه؟ کلا چه جوریه ممنون

مدیر
مدیر

سلام. لطفا فرم درخواست مشاوره را تکمیل فرمایید تا مشاوران با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنید.

محسن شریفی
mohsen

سلام.دانشجوی رشته معماری هستم.فوق زیپلومو با معدل ۱۵.۳۰ از دانشگاه منتظری گرفتم.میخواستم بدونم برای مقطع کارشناسی میتونم فرم های بورسیه رو پر کنم برای کشور ترکیه.همچنین مشمول خدمت سربازیم هستم با داشتن معافیت تحصیلی مشکلی برای خروج از کشور برام پیش نمیاد دراخرم اینکه مدرک زبان ندارم با ای شرایط شانس بورسیه شدنم در ترکیه چقده؟ ممنون

مدیر
مدیر

سلام. با این شرایط شانس بسیار کمی برای اخذ بورس تحصیلی دارید.

Pedram Radman
pedram

سلام / من لیسانس مهندسی برق دارم از دانشگاه لرستان در خرم اباد / ایا من میتوانم برای اپلای مدرک در کانادا یا امریکا اقدام کنم ؟؟؟؟؟ با لیسانس دانشگاه لرستان این امکان هست که مدرک من اپلای شود ؟؟؟؟ اصلا مدرک من مدرک قابل قبول و با ارزشی برای انها است؟؟؟؟؟ باتشکر

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی