تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

تارا حیدری: تحصیل در رشته بیوشیمی بالینی در مقطع ارشد و دکتری

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » پرسش و پاسخ » تارا حیدری: تحصیل در رشته بیوشیمی بالینی در مقطع ارشد و دکتری

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (3 votes, average: 3٫33 out of 5)

تارا حیدری سوال کرده اند:

با سلام و عرض ادب و ممنون از کانال خوبتون.آیا امکان ادامه تحصیل در رشته بیوشیمی بالینی در مقطع ارشد و دکتری در کشور ترکیه وجود داره یا نه؟اگه وجور داره شرایطشو بگین لطفا من کارشناس شیمی کاربردی با معدل ۱۴ از دانشگاه آزاد هستم.معدل دیپلمم هم چهاردهو خورده ای هست.
و سوال دیگه اینه که من با معدل دیپلم مذکور میتونم تو رشته دندانپزشکی از ترکیه قبول شم؟احتمالش چقدره؟دانشگاهی در ترکیه وجود داره ک آزمون ورودی و پذیرشش تو این رشته راحتتر و بیشتر باشه؟

 

پاسخ کارشناس به ایشان:

سلام. بله، این امکان وجود دارد اما معدل شما برای اخذ پذیرش در این رشته و این مقطع مناسب نمی باشد. البته این امر ناممکن نیز نیست. ضمن اینکه این تغییر رشته نیز باید دلایل قانع کننده ای برای دانشگاه داشته باشد و با بررسی دیگر شرایط و رزومه شما تصمیم می گیرند که به شما پذیرش بدهند یا خیر. در مورد رشته دندانپزشکی نیز باید بدانید شرایط سخت و هزینه بالایی دارد. آزمون ورودی تمام دانشگاه ها برای دادن پذیرش در این رشته ها سخت است. بنابراین باید بسیار تلاش کنید.

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
۸سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
سمانه-
سمانه-

سلام امکان تحصیل در خارج از کشور برای رشته تحصیلی تغدیه وجود دار؟رشته لیسانسم لیسانس علوم ازمایشگاه از دانشگاه دولتی است.چه کشور هایی پذیرش دارد؟گدوم دانشگاه در ارتباط با این رشته بور میکنن
؟

مدیر
مدیر

سلام. برای اکثر کشورها و دانشگاه ها با داشتن معدل بالای ۱۵ و نمره زبان مناسب می توانید پذیرش بگیرید. در ارتباط با بورس تحصیلی به مقاله مربوطه در سایت مراجعه فرمایید.

ارمين
ارمين

سلام من مدرکم زیست شناسی از دانشگاه دولتی هستش ایلتس ٧و جی ار ای ٣۶١ دارم ولی مقاله ندارم و معدل کارشناسیم ١٣/۶۶ و دیپلم و پیش دانشگاهیم ١٨/۵ هستش میخواستم بدونم بهترین کشور برای ارشد بیوشیمی بالینی کجا میتونه برای من باشه
مرسی

مدیر
مدیر

سلام. بر اساس رتبه بندی جهانی موضوعی شانگهای ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بر اساس این لینک می باشد.

مينايي
مينايي

سلام
من دانشجوی سال آخر دکترای دامپزشکی هستم معدل کلم ١۶/٨ هستش تاالان
میخاستم بدونم امکان گرفتن بورس برای رشته بیوشیمی بالینی از کانادا هست؟

مدیر
مدیر

Applicants (domestic and international) are encouraged to apply for the following scholarships:

Natural Sciences and Engineering Research Council (NSERC)
Canadian Institutes for Health Research (CIHR)
Ontario Graduate Scholarship (OGS)

عاطفه
عاطفه

سلام من لیسانس علوم ازمایشگاهی از دانشگاه ازاد و فوق لیسانس بیوشیمی بالینی از دانشگاه دولتی دارم خواستم بدونم برای گرقتن دکتری ایران بهتر است یا دانشگاه های خارج کشور؟ و اینکه با داشتن مدرک خارج امکان زدن ازمایشگاه در ایران هست؟
و کدوم کشورها برای رقتن بهتر است؟

کارشناس
کارشناس

سلام روز بخیر , کشورهای انگلیسی زبان اگر مقاله ISI دارید از نظر علمی شرایط خوبی دارند , و شما برای پذیرفتن مدرک در ایران باید از وزارت علوم و بهداشت سوال کنید که چه مراحلی دارد .کشورهایی مثل استرالیا و کانادا اگر رزومه تحصیلی حوبی داشته باشید و بتونید پذیرش دکتری بگیرید از نظر علمی جزء برترین های دنیا هستند .

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی