تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

تور آموزشی فشرده زبان فرانسه

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » اخبار » تور آموزشی فشرده زبان فرانسه

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (3 votes, average: 4٫33 out of 5)

تور آموزشی فشرده زبان فرانسه

در پی برگزاری موفقیت آمیز دوره یک ماهه آمادگی مستر زبان فرانسه در بهمن/اسفند ۱۳۹۴ در موسسه استرالانگ، شهر استراسبورگ، مفتخریم برگزاری

دوره جدید آموزش فشرده زبان فرانسه

را به شرح زیر به اطلاع شما علاقمندان به زبان و فرهنگ فرانسه برسانیم :

 

مدت دوره: یک ماه یا ۴۵ روز

تاریخ برگزاری: از اول شهریور تا ۱۵ مهر ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام: از ۲۲ فروردین تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

جهت ثبت نام می توانید با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید

موسسه آرتا دانش بین المللی در سال ۱۳۸۳ توسط خانم دکتر ترانه وفایی و آقای بیژن میردامادی اصفهانی تاسیس شده و به ثبت رسیده است. از اهداف اولیه موسسه:

اطلاع­رسانی در خصوص وضعیت دانشگاه­های فرانسه و بلژیک،

ارائه مشاوره تحصیلی جهت ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه­های فرانسه و بلژیک،

نظارت وکمک به تشکیل پرونده تحصیلی متقاضیان،

اقدام جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی فرانسه و بلژیک،

اعزام دانشجو به کشورهای فرانسوی زبان در سطوح مختلف،

ارائه خدمات آموزشی و ایجاد اماکن آموزشی،

دعوت از اساتید خارجی برای شرکت در کنفرانسها،

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت (دوره­های تربیت مدرس)، مختص اساتید و دانشجویان ایرانی در ایران و کشورهای فرانسوی زبان،

و در نهایت ایجاد همکاریهای علمی و فرهنگی و تبادل استاد ودانشجو بین دانشگاه های ایرانی و دانشگاه­های کشورهای فرانسوی زبان، می باشد.

(روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران شماره ۱۹۲۹۲ مورخ ۵/۳/۱۳۹۰).

با توجه به اهمیت آموزش زبان فرانسه در ایران، موسسه اقدام به برگزاری کلاسهای زبان فرانسه عمومی و تخصصی نموده و در این راستا موفق به اخذ نمایندگی از چندین مرکز رسمی آموزش زبان درشهرهای لیون، گرونوبل، استراسبورگ و پاریس شده است.

موسسه آرتا دانش در سال ۱۳۹۰ توانست مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اعزام دانشجو به کشور فرانسه و بلژیک را اخذ نموده و تا کنون نیز این فعالیت بصورت مستمر ادامه دارد. در طول این مدت، موسسه توانست ده­ها دانشجوی ایرانی را به کشور فرانسه اعزام داشته و به سهم خود به ارتقاء علمی و تحصیلی جوانان این مملکت کمک نماید.

علاوه بر امر اعزام دانشجو و در پی تاکید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، موسسه آرتا دانش موظف است در زمینه تبادل دانشجو و استاد با دانشگاه های فرانسوی، برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی در ایران، فرانسه و بلژیک، برگزاری سمینار یا کنفرانس های علمی با مشارکت اساتید دو کشوردر کلیه رشته های تحصیلی و بطور کلی در جهت گسترش بیشتر همکاریهای علمی و فرهنگی بین دانشگاه های ایرانی و فرانسوی اقدام نماید.

در راستای اهداف تعیین شده برای موسسات اعزام دانشجو توسط وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، موسسه آرتا دانش در بهمن ۱۳۹۳ موفق گردید تعداد ۱۴ نفر از مدرسین جوان زبان فرانسه را که در موسسات آموزش زبان تهران و مشهد مشغول به تدریس بودند، برای گذراندن یک دوره­ی تربیت مدرس به فرانسه اعزام کند. این مدرسین پس از اخذ روادید ورود به کشور فرانسه و ایجاد هماهنگیهای لازم با بخش فرهنگی و کنسولگری سفارت فرانسه در تهران، برای گذراندن یک دوره ویژه بمدت ۳ هفته جهت آشنائی با آخرین روش تدریس زبان فرانسه به دانشگاه استاندال گرونبل ۳ که جزء معتبرترین دانشگاه های کشور فرانسه دررشته های علوم انسانی و زبانهای خارجی است، یه این کشور اعزام شدند. در طول این دوره، مدرسین ایرانی با کمک انجمن دوستی ایران و فرانسه در ضیافت رسمی که ریاست شورای شهرستان گرونبل (ایزر) به افتخارشان برگزار کرده بود، شرکت نموده و پذیرائی شدند.

بموجب امضاء تفاهمنامه همکاریهای علمی ودانشجوئی بین دانشگاه ستاندال گرونبل ۳ فرانسه و موسسه آرتا دانش بین المللی ، موسسه آرتا دانش موفق گردید تعداد ۴ بورس یکماهه تابستان ۲۰۱۵ را از ” Fondation Stendhal Plurilinguisme et Francophonie ” دریافت داشته وآنرا به ۳ تن از شاگرد اولان دوره کارشناسی أرشد زبان وادبیات فرانسه یا ترجمه از گروه زبان فرانسه دانشگاه های تربیت مدرس، الزهراء ودانشگاه اصفهان وبه یکی از استادان زبان فرانسه دانشگاه الزهراء برای گذراندن دوره فوق اختصاص دهد. این افراد طی نامه رسمی دانشگاه به موسسه آرتا معرفی شدند. موسسه آرتا دانش این چهار نفر را جهت اخذ ویزای کوتاه مدت به سفارت فرانسه در تهران معرفی کرد. خوشبختانه هر چهار نفر موفق به اخذ ویزا شدند و به فرانسه اعزام شدند.

همچنین موسسه آرتا دانش در بهمن ماه ۱۳۹۴ موفق شد یک دوره کوتاه مدت در موسسه Stralang در شهر استراسبورگ برگزار کند که طی این دوره ۱۱ نفر از علاقمندان شرکت کرده و همگی موفق به اخذ ویزا شدند. و هم اکنون موسسه آرتا دانش برای دوره دیگری تحت عنوان “دوره آموزشی فشرده زبان فرانسه” در همین مرکز شروع به ثبت نام کرده است که این دوره ۴۵ روزه یا یک ماهه می باشد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه آرتا دانش تماس گرفته تا از نحوه برگزاری این دوره مطلع شوند.

ضمن سپاسگزاری از توجه شما، موسسه آرتا دانش افتخار دارد خدمات و تجربیات خود را که حاصل بیش از ۲۰ سال کار و فعالیت حرفه ای مستقیم در زمینه­های فرهنگی و همکاریهای علمی بین ایران و فرانسه و اعزام دانشجو به دانشگاه­های فرانسه است، در اختیار تان قرارداده و اطلاعات لازم جهت پیشبرد اهداف تحصیلی­تان و تحقق بخشیدن به تصمیم درستی که در انتخاب کشور فرانسه یا بلژیک برای ادامه تحصیل گرفته اید، به شما علاقمندان عزیز ارائه دهد.

نمایندگی ها:

موسسه آرتا دانش بین المللی دارای مجوز شماره ۲۸۶۸۴۷/۱/۴۲ مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۳ صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موفق به اخذ نمایندگی از چندین دانشگاه و کالج زبان در کشورهای فرانسه و بلژیک شده است که عبارتند از:

CIEL de Strasbourg

CUEF de l’Université Stendhal Grenoble3

امضای تفاهم نامه با دانشگاه استاندال گرونوبل و اخذ چند بورس برای دانشجویان ممتاز ایرانی جهت گذراندن دوره ی آموزش تدریس زبان فرانسه

مدرسه عالی هنرهای کاربردی Condé

Institut Lyonnais

موسسه زبان Stralang

موسسه آموزش زبان های زنده دانشگاه لیژ در بلژیک

تور آموزشی فشرده زبان فرانسه

تور آموزشی فشرده زبان فرانسه

تهران، خیابان مطهری، بعد از امیراتابک، خیابان اورامان، نبش کوچه گروس، پلاک ۲، واحد ۱۳، کدپستی : ۱۵۷۸۷۱۴۵۳۷

تــلفن: ۸۸۳۱۵۳۰۳ / ۸۸۸۴۷۷۰۶ / ۸۸۸۳۹۸۴۲

همراه: ۰۹۳۷۲۳۵۲۰۱۳

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
۱۵سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
بنفشه
بنفشه

سلام من مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار دارم ..میخواستم بدونم هزینه این دوره و خوابگاه روی هم چقدر میشه؟؟ و برای ثبت نام در این دوره چه مدارکی لازم هست؟؟ و در نهایت پس از گذروندن این دوره ها چه مدرکی دریافت میکنم؟؟؟ اعتبار این مدرک به چه صورتی است؟؟؟ من یک دوره کوتاه زبان فرانسه کار کردم آیا این تور میتونه برای من مفید باشه؟؟؟
با تشکر

موسسه آرتا دانش
موسسه آرتا دانش

سلام. شما می توانید در این دوره شرکت کنید. هزینه دوره برای یک ماه ۵۹۰ یورو. هزینه خوابگاه ۲۲۵ یورو. برای ثبت نام کپی پاسپورت لازم هست. در ابتدا برای شرکت در کلاس ها تعیین سطح خواهید شد و در کلاس متناسب با سطحتون شرکت خواهید کرد. در پایان دوره هم گواهی شرکت در دوره به شما داده می شود که توسط مرکز زبان مورد تایید سفارت فرانسه صادرخواهد شد. دوباره در آزمون تعیین سطح شرکت می کنید و سطح شما مشخص خواهد شد. این مدرک برای ارائه به تمام دانشگاه های فرانسه معتبراست.
این توربرای کسانی که می خواهند در مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحضه در سطح زبانشان داشته باشند بسیار مناسب است. برای اطلاع از کیفیت دوره و نظر دانشجویانی که در دوره های قبل در این تورهاشرکت کردند می توانید عضو تلگرام موسسه آرتا دانش شوید : https://telegram.me/joinchat/C-E5SAejeZbfYXRRVFvQHg
اطلاعات تکمیلی : ۸۸۳۱۵۳۰۳ – خانم عهدی

مهدیه
مهدیه

سلام
هزینه ای که اعلام کردید به پول ما حدودا میشه ۳,۱۹۴,۸۰۰ این هزینه قاعدتا شامل بلیط و غذا و … نمیشه. درسته؟

عهدی
عهدی

دوستان و همکاران گرامی

به دنبال استقبال گسترده شما و تماس های مکرر جهت اخذ اطلاعات تکمیلی پیرامون دوره جدید آموزش فشرده زبان فرانسه در موسسه استرالانگ استراسبورگ، ریز هزینه های مربوطه را به شرح زیر به اطلاع شما علاقمندان می رسانیم :

تاریخ برگزاری دوره : ۰۱/۰۶/۹۵ الی ۱۵/۰۷/۹۵

نوع دوره:
یک ماه (۶۰ ساعت) : ۵۹۰ یورو
۴۵روز (۱۰۲ ساعت) : ۱۰۰۰ یورو

مشخصات خوابگاه:
اجاره یک ماه اتاق مبله در خوابگاه دانشگاه: ۲۲۵ یورو
اجاره یک ماه سویت مبله در خوابگاه دانشگاه: ۴۶۰ یورو

هزینه ثبت نام در دوره: ۱۸.۵۰۰.۰۰۰ ریال

هزینه های جانبی :
بیمه خوابگاه و نظافت و ثبت نام اداری : ۱۵۰ یورو.
ودیعه ضمانت کلید خوابگاه : ۷۰ یورو ( این هزینه به عنوان ویعه نزد خوابگاه می ماند و در پایان دوره، به هنگام تحویل کلید اتاق، به دانشجو مسترد خواهد شد).
خورد و خوراک و حمل و نقل در سطح شهر : حدود ۵۰۰ یورو.
بلیت هواپیما : حدود ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال.
بلیت قطار پاریس-استراسبورگ-پاریس : حدود ۱۸۰ یورو.
هزینه ویزا : ۶۰ یورو.
بیمه سفر : حدود ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال.

به قید قرعه به دو نفر از شرکت کنندگان در دوره ۵۰% تخفیف داده خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی : موسسه آرتادانش، خانم عهدی
تماس همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۶
تلفن : ۸۸۳۱۵۳۰۳/ همراه : ۰۹۳۷۲۳۵۲۰۱۳

راحله
راحله

سلام
من هنوز سال اول دانشگاه هستم، این تور برای منم مفیده و میتونم برای تحصیل در خارج استفاده کنم؟ و یکی اینکه محدودیت سنی هم دارید یعنی خواهر من که دبیرستانی هست هم می تونه ازین تور استفاده کنه؟

عهدی
عهدی

سلام. این دوره برای افراد ۱۸ سال به بالا می باشد. برای خودتون که دانشجئ هستید و قصدادامه تحصیل دارید کاملا مفید می باشد. ولی خواهرتون نمی توانند در این دوره شرکت کنند.

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی

سلام
لینک کانال تلگرامی که در دیدگاه اول گذاشتید اشتباه هست. لطفا مجدد ارسال کنید
ممنون

عهدی
عهدی

سلام. این لینک گروه تلگرامی موسس آرتا دانش است. کانال نیست.
https://telegram.me/joinchat/C-E5SAejeZbfYXRRVFvQHg

عهدی
عهدی
سحر
سحر

سلام خسته نباشین اگه ممکنه آدرس گروه رو دوباره بزارین ممنونم

کارشناس
کارشناس

سلام
لینک عضویت در گروه : https://telegram.me/joinchat/C-E5SD4aendKLFfBtfwmIA

فاطمه مرادی
فاطمه مرادی

الان اقدام کنیم ویزامون میرسه؟

عهدی
عهدی

سلام متوجه منظورتون نشدم. لطفا سوالتون را واضحتر بفرمایید. ویزای کجا؟ با چه پذیرشی؟

سحر آل نبی
سحر آل نبی

سلام. من که آخرین مدرکم دیپلم هست می توانم در این دوره شرکت کنم؟ چون به زبان فرانسوی بسیار علاقه دارم. با تشکر

عهدی
عهدی

سلام بله کافیست آشنایی مختصری با زبان فرانسه داشته باشید

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی