تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

راه اندازی بخش پرسش و پاسخ

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » اخبار » راه اندازی بخش پرسش و پاسخ

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (اولین امتیاز با شما)

پرسش و پاسخ تحصیل

با توجه به درخواست بسیاری از کاربران و علاقه مندان به تحصیل در خارج، بخش پرسش و پاسخ به سوالات متقاضیان تحصیل در سایت راه انداری شد تا کابران بتوانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در همین بخش بگیرند.در نسخه قبلی کاربران می بایست سوالات خود را توسط فرم مشخص ارسال می کردند و سپس پاسخ آنها توسط کارشناس مربوطه و از طریق ایمیل برای ایشان ارسال میشد که از برخی موارد مناسب نبود.

  1. در روش پیشین بارها سوالات تکراری توسط یک کاربر یا چند کاربر ثبت میشد.
  2. برخی از کاربران ایمیل خود را بصورت اشتباه وارد می کردند و نمی توانستند جواب را دریافت کنند.

و مشکلاتی نظیر این ها…

اما در نسخه جدید پرسش و پاسخ, تمام تلاش ما بر این بوده است که سادگی کار و در عین حال دسترسی تمام کاربران به سوالات و پاسخ ها را در نظر بگیریم.

پرسش و پاسخ تحصیل در خارج

  1. ثبت سوال می تواند توسط کاربر میهمان و یا کابر عضو سایت انجام شود. در صورتی که قبلا عضو سایت نشده اید می توانید با وارد کردن فیلدهای لازم سوال خود را ثبت کنید. برای این منظور لازم است حتما نام و ایمیل خود را به درستی ثبت فرمایید. امادر صورتی که قبلا در سایت عضو شده اید باید وارد حساب کاربری خود شده و سوال خود را مطرح فرمایید.
  2. در صورتی که درمورد پرسش و یا پاسخ ثبت شده در سایت نظری داشته باشید بدون نیاز به عضویت در سایت میتوانید با زدن دکمه پاسخ ها، نظر خود را در مورد آن سوال یا پاسخ مطرح کنید.
  3. در صورت تمایل حتی اگر عضو سایت نیز نباشید می توانید به سوالات و پاسخ های داده شده در سایت امتیاز بدهید.
  4. کاربران عضو سایت می توانند به پرسش ها و پاسخ های ثبت شده، ستاره داده و پاسخی که بیشترین ستاره را داشته باشد به عنوان بهترین پاسخ شناخته خواهد شد.
  5. برای طرح سوال خود می توانید از منوی دسته بندی ها، مشخص سازید که سوال شما در چه زمینه ای است. این موارد میئ تواند سوال در حوزه تحصیل در آمریکا، تحصیل در اروپا، تحصیل در آسیا، تحصیل در آفریقا و یا تحصیل در استرالیا و اقیانوسیه باشد. همچنین می توانید سوالات خود را در حوزه بورس تحصیلی، دوره زبان، دوره های کوتاه مدت در خارج نیز دسته بندی کنید. در صورتی که به هر دلیلی فکر کردید سوال شما به هیچ یک از زمینه ها مربوط نمی شود گزینه سایر را انتخاب فرمایید.
  6. لازم است حتما عنوان مناسبی مرتبط با پرسش خود برای آن انتخاب کنید تا در دسته بندی مربوط به خود قرار بگیرد.
  7. درمتن سوال، امکانات مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای بهتر رساندن منظور خود استفاده کنید. می توانید کلمه ای را بلد (Bold) کرده و یا به کلمه و کلماتی لینک دهید.
  8. می توانید پرسش های ثبت شده در سایت را بر اساس معیارهایی همچون بیشترین بازدید، بیشترین پاسخ، بیشترین امتیاز، جدیدترین سوالات و … فیلتر کرده و سریعتر به پاسخ سوالاتی که در ذهن خود دارید برسید.
  9. جهت افزایش بازدهی و دستیابی سریع به پرسش ها و پاسخ های مشابه سوالات شما، برای سوال خود برچسب انتخاب کنید. برچسب ها می توانند کلماتی نظیر تحصیل در آمریکا، پزشکی در انگلستان، دبیرستان در آلمان و یا … باشند. در این صورت زودتر به نتیجه دلخواه خود دست خواهید یافت.
  10. کد امنیتی را به درستی وارد کرده و گزینه ” سوال خود را بپرسید ” را بزنید. توجه داشته باشید کد امنیتی به بزرگ یا کوچک بودن حروف حساس نیست.

جهت ورود به سامانه پرسش و پاسخ از لینک زیر استفاده کنید

پرسش و پاسخ

نظرات, پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ثبت کنید

با تشکر

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
صفرسوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی