تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

معرفی دوره های کالج EF

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » مقالات » معرفی دوره های کالج EF

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (7 votes, average: 5٫00 out of 5)

” جهان منتظر توست “

۴۴ مدرسه، ۱۶ کشور

۷ زبان

کالج EF

کالج ef

کالج بین المللی EF یکی از برترین کالج های دنیاست که دوره های بسیار متنوعی از آموزش های زبان (عمومی و تخصصی) و دوره های آمادگی ورود به دانشگاه (کارشناسی تا دکترا) را در ۱۶ کشور دنیا برگزار می کند. دوره های زبان EF به دو صورت عادی و فشرده و با موضوات و اهداف متنوعی برگزار می شود که در ادامه شرح داده شده است. دوره های آمادگی ورود به دوره دکترا به خصوص برای دانشجویانی که قصد ورود به دوره دکترا را دارند اما تز تحقیقاتی مناسبی ندارند یا با نحوه نگارش صحیح آن آشنا نیستند و یا استاد مربوط به موضوع پژوهشی خود را پیدا نمی کنند بسیار مفید است. در ادامه با دوره های مختلف کالج بین المللی EF آشنا می شویم.

مشاوره مستقیم و رایگان با نماینده کالج EF

کشور ها

انگلستان و ایرلند

آمریکا

کانادا

مالتا

آفریقای جنوبی

استرالیا و نیوزیلند

سنگاپور

فرانسه

ایتالیا

آلمان

اسپانیا

کاستاریکا

چین

ژاپن

کالج EF 

نمایندگی های کالج EF

  • انگلستان و ایرلند : لندن، میدان راسل لندن، آکسفورد، کلایر کالج کمبریج، کمبریج، ایست بورن، منچستر، بریستول، بورنموث، دابلین
  • آمریکا: بوستون، نیویورک، میامی، آتلانتا، شیکاگو، سان دیگو، سانتا باربارا، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیاتل، هنولولو، واشنگتن دی سی
  • کانادا: تورنتو، ونکور
  • ایتالیا: رم
  • فرانسه: پاریس، نایس
  • سنگاپور: سنگاپور
  • ژاپن: توکیو
  • چین: بیجینگ
  • کاستاریکا: پلایا تاماریندو
  • اسپانیا: مالاگا، بارسلونا، مادرید
  • آلمان: برلین، مونیخ
  • آفریقای جنوبی: کیپ تاون
  • استرالیا و نیوزیلند: آکلند، سیدنی، بریزبن

دوره های ارائه شده در کالج بین المللی EF

  • دوره های زبان
  • دوره های آمادگی دانشگاه

دوره های زبان به صورتی طراحی شده اند که افراد در هر سن و با هر شرایط و هر سطحی از زبان بتوانند در این دوره ها شرکت کنند.

دوره های مقدماتی: این دوره ها برای افراد بین سنین ۱۶-۱۳ سال طراحی شده است. این دوره شامل خوایگاه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، وعده غذایی، کتاب و … است. دانش آموزان هم می توانند در خانه هایی که با کالج قرارداد دارند اقامت داشته باشند و هم در خوابگاه هایی که به آن ها ارائه می شود. کالج EF می تواند برای هر ۱۵ دانش آموز یک لیدر برای راهنمایی ایشان به صورت رایگان تعیین کند.

مکان برگزاری: بریستول، ایست بورن، کمبریج، بورنموث، دابلین، نیویورک، آتلانتا، سانتا باربارا، سیاتل، هنولولو، واشنگتن دی سی، مالاگا، برلین، نایس، سنگاپور، بریزبن و آکلند.

زمان برگزاری دوره ها: ژانویه، فوریه، جون، آگوست

دوره های تخصصی زبان برای مدیران: افراد در طول این دوره به ابزارهای کلیدی در رسیدن به فهم نکات مهم برای موفقیت در کسب و کار خود می رسند. این دوره ۱۴ کلاس انگلیسی مقدماتی، ۶ کلاس آزمایشگاهی مجازی، یک مقاله و ۱۰ کلاس تخصصی زبان تخصصی مدیریت دارد. دانشجویان این دوره با زبان مدیریتی جلسات، زبان مذاکرات و زبان مکالمات تخصصی در کسب و کار آشنا می شوند. در این دوره ها در مورد طیف وسیعی از مباحث مدیریتی مانند نحوه تصمیم گیری، سلسله مراتب سازمانی، رهبری سازمان و مدیریت میان فرهنگی و جهانی شدن صحبت می شود.

محدودیت سنی: بالای ۱۶ سال

الزامات: داشتن سطح زبان متوسط

مکان برگزاری: بوستون، میامی، ونکوور، لندن، مالتا، سیدنی

طول دوره: حداقل ۸ هفته

تاریخ های برگزاری: شروع دوره ها دوشنبه هر هفته

زبان مقدماتی (دوره های تابستانی )

این دوره برای دانش آموزانی که علاقه مند به داشتن زمانی برای دیدن شهر در ضمن آموزش زبان، بسیار عالی است. این دوره ۲۰ کلاس در هر هفته داشته و تنها در تابستان در مقاصد مختلف برگزار می شود.

مکان برگزاری دوره: تقریبا در سراسر دنیا، ۴۱ کشور

مدت: بین ۲ الی ۱۲ هفته

تاریخ شروع دوره ها: هر دوشنبه

زبان عمومی: این دوره برای دانش آموزانی که می خواهند به درک درستی از لغات ضروری و کلیدی از طریق یک دوره جهانی برسند بسیار عالی است. این دوره طوری طراحی شده است که به دانش آموزان کمک می کند هر ۸ هفته سطح توانایی زبان آن ها ۱ سطح بالاتر رود.

این دوره شامل ۲۶ صبح و بعدازظهر کلاس درس هفتگی است و کلاس ها هم به صورت تئوری و هم آزمایشگاهی برگزار می شود. این دوره تمرکز بر ارتباط جمعی در زبان روزمره دارد.

مکان برگزاری جلسه: تقریبا در تمام دنیا، ۴۱ کشور

مدت زمان دوره: ۲ تا ۵۲ هفته

شروع دوره ها: هر هفته دوشنبه – دوره های مخصوص مبتدیان

دوره های فشرده: این دوره برای افرادی پیشنهادی می شود که قصد دارند زبان را به سرعت فرا بگیرند که می تواند دلایل مختلفی مانند آکادمیک و یا دلایل کاری و حرفه ای باشد. برنامه درسی بسیار ساختار یافته این دوره شامل ۳۲ صبح و بعدازظهر کلاس درس در هفته است (۲۱ ساعت و ۲۰ دقیقه در مجموع)، موجب می شود تا افراد بتوانند در انتهای دوره با اعتماد به نفس به زبان انگلیسی صحبت کنند و بنویسند.

مکان برگزاری دوره ها: تقریبا در تمام کشورها، ۴۱ کشور

طول دوره: ۲ تا ۵۲ هفته

شروع دوره: هر هفته دوشنبه – دوره های مخصوص مبتدیان

دوره های آمادگی آزمون: این دوره برای افرادی که قصد آماده شدن برای یک آزمون رسمی آموزشی تحصیلی را دارند توصیه می شود. این دوره شامل ۳۲ کلاس درس در هفته می شود که از میان آن ها ۱۰ کلاس به آمادگی آزمون اختصاص دارد. این دوره، دوره آمادگی آزمون هایی مانند آیلتس، تافل و توییک (TOEIC: Test of English for International Communication) و همینطور آزمون هایی به ۶ زبان دیگر است.

مکان برگزاری دوره: در کشورهای انتخاب شده

طول دوره: بیشتر از ۸ هفته

شروع دوره: هر هفته دوشنبه ها

دوره داوطلبانه: این دوره به افراد اجازه می دهد تا مهارت های زبان جدید خود را برای اهداف مختلفی مانند بهبود رزومه خود ارتقا دهند. افراد در این دوره در شرکت های بزرگ به صورت تمام وقت یا نیمه وقت بسته به کشور محل برگزاری دوره، به صورت داوطلبانه مشغول به کار می شوند. همزمان با این تجربه سر کلاس های درس نیز حاضر می شوند.

محل برگزاری دوره: در کشورهای انتخاب شده

طول دوره: بیشتر از ۸ هفته

شروع دوره: بستگی به کشور انتخابی

دوره های تربیت استاد: کالج بین المللی EF از سال ۱۹۸۰ دوره های تربیت استاد زبان انگلیسی را راه اندازی کرده است و در چند سال گذشته نیز شروع به برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید زبان های آلمانی، فرانسه و اسپانیایی کرده است. این دوره ها با هدف بهبود، ارتقا و انتشار روش های نوین تدریس زبان انگلیسی برگزار می شود.

محل برگزاری دوره: زبان انگلیسی در بوستون و کمبریج، دیگر زبان ها در مونیخ، مالاگا و پاریس.

طول دوره: دوره های کوتاه مدت: ۴-۱ هفته و دوره های بلند مدت TESOL: 12-10 هفته

شروع دوره: ماه های مارچ، جولای، اگوست و اکتبر

سال تحصیلی در خارج از کشور: این دوره ترکیبی از زبان و تحصیلات آکادمیک است. شرکت کنندگان این دوره در طی ۶، ۹ و یا ۱۱ ماه با زبان و فرهنگی کشور دیگر آشنا می شوند و همچنین می توانند برای یک آزمون آکادمیک خاص آماده شوند.

محل تشکیل دوره: تمام دنیا، ۴۱ کشور

طول دوره: ۶، ۹ یا ۱۱ ماه

شروع دوره: ماه های ژانویه، اپریل، جون، سپتامبر و نوامبر

سال چند زبانه: سفر به جهان در حالیکه به دو یا سه زبان در حداکثر سه کشور مسلط می شوند.

محل برگزاری دوره: تمام دنیا، ۴۱ کشور

طول دوره: ۶، ۹ یا ۱۱ ماه

شروع دوره: ژانویه، اپریل، جون، سپتامبر و نوامبر

دیپلم حرفه ای: زبان انگلسیی خود را با برنامه ای از کلاس های انگلیسی زبان فشرده همراه با طیف وسیعی از دوره های آکادمیک و حرفه ای بهبود ببخشید. EF دوره های حرفه ای زبان انگلیسی مدیریت برای بازاریابی آنلاین، رسانه های تصویری و هنر، هتل و گردشگری، برای زراحی و مد، برای امور بین الملل، برای سلامت و تندرستی را برگزار می کند.

محل برگزاری دوره: کشورهای انتخاب شده

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: ژانویه، اپریل، جون، سپتامبر و نوامبر

دوره های آمادگی ورود به دانشگاه

دوره های کارشناسی

دوره پیش دانشگاهی انگلیسی

UFY دوره ای است که دانش آموزان را برای ورود به اولین سال دانشگاه در دوره کارشناسی در یک دانشگاه انگلیسی زبان آماده می سازد. این دوره برای ورود به دانشگاه های انگلستان اجباری بوده و دانشگاه های دیگر کشورها نیز گذراندن این دوره توسط دانش آموزان برای ورود به دانشگاه را بسیار مهم می دانند و برای ایشان اولویت دارد.

الزامات: برای دوره ۹ ماهه آیلتس ۵ و برای دوره ۶ ماهه آیلتس۵.۵  مورد نیاز است.

محل برگزاری دوره: نیویورک، بوستون، سان فرانسیسکو، ونکور، آکسفورد، لندن، کمبریج، سیدنی و سنگاپور

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: سپتامبر،ژانویه و اپریل

دوره پیش دانشگاهی آلمانی

UFY دوره ای است برای دانش آموزانی که می خواهند وارد دانشگاه های آلمان شوند. این دوره دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه و آزمون ورودی آن ها آماده کرده و مهارت های نرم افزاری آن ها را بهبود می بخشد.

الزامات دوره: برای دوره ۹ ماهه A2-3 و برای دوره ۶ ماهه B1-3

محل برگزاری: مونیخ

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: سپتامبر

دیپلم مدیریت و کسب و کار

این دوره فارغ التحصیلان دبیرستان را برای ورود به سال دوم رشته های مرتبط با کارشناسی مدیریت در انگلستان آماده می سازد.

الزامات دوره: داشتن آیلتس ۵.۵

محل برگزاری دوره: لندن

طول دوره: ۱۱ ماه

شروع دوره: آگوست

University Transition Programmer

این دوره فارغ التحصیلان دوره دبیرستان را برای ورود به سال دوم دوره کارشناسی دانشگاه های امریکا آماده ساخته و روند ورود آن ها به دانشگاه را تسریع می بخشد. در این دوره تمام پیش نیازهای زبان و آکادمیک فرد برطرف شده و علاوه بر این ۳۰ امتیاز برای ورود به دانشگاه دانشگاه کسب می کند. دانشجویان این دوره از اولین روز شروع دوره در دانشگاه تحصیل و زندگی می کنند.

الزامات دوره: تافل حداقل ۴۵۰ PBT و GPA 2.5

محل برگزاری دوره:

  • Lyndon State College Vermont
  • Suffolk University,
  • Oglethorpe University,
  • Franklin Pierce University

طول دوره: ۱، ۲ یا ۳ ماه بسته به سطح زبان انگلیسی

شروع دوره: سپتامبر، ژانویه و اپریل

تسریع ورود به دانشگاه

با ورود به این دوره ۱ یا ۲ سال زودتر وارد دانشگاه خواهید شد. دوره دبیرستان را زودتر به پایان می رسانید در حالیکه همزمان در حال تحصیل در دوره کارشناسی هستید.

الزامات دوره: برای دوره ۹ ماهه آیلتس ۴ و برای دوره ۶ ماهه آیلتس ۴.۵

محل برگزاری دوره: سیاتل، ونکور

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه که در ادامه ۲ سال تحصیل در دانشگاه را خواهند داشت.

شروع دوره: سپتامبر، ژانویه، اپریل و جون

دوره های کارشناسی ارشد

Pre- master / pre MBA

کالج بین المللی EF دوره هایی را برای دانشجویان غیر انگلیسی زبان که قصد ورود به دوره کارشناسی ارشد و یا دوره MBA در کشورهای انگلیسی زبان را دارند برگزار می کند. در این دوره دانشجویان و شرکت کنندگان مهارت های آیلتس/ تافل و GMAT یا GRE را افزایش می دهند.

الزامات ورود به دوره: برای دوره ۹ ماهه آیلتس ۵.۵ و برای دوره ۶ ماهه آیلتس ۶

محل برگزاری دوره: نیویورک، بوستون، سان فرانسیسکو، کمبریج، لندن و سیدنی

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: سپتامبر، ژانویه و اپریل

دوره آمادگی آزمون GMAT

این دوره مخصوص دانشجویانی است که سطح زبان انگلیسی خوبی دارند اما نیاز دارند که برای آزمون جی مت برای ورود به دانشگاه های امریکا آماده شوند.

الزامات دوره: سطح زبان انگلیسی B2

طول دوره: ۱۲-۸ هفته، بسته به ترم تحصیلی و سطح زبان انگلیسی

شروع دوره: باید از بخش مربوطه برای نزدیکترین دوره سوال کرد.

آمادگی دوره دکترا

این دوره توسط اساتید باتجربه دوره دکترا که دانشجویان را در پیدا کردن یک سوپروایزر راهنمایی کرده، پیشنهادات تز تحقیقاتی دکترا داده و همچنین روال اخذ پذیرش از دانشگاه را به خوبی می دانند تدریس می شود. شرکت در این دوره ورود به دوره دکترا با موضوع تحقیقاتی انتخاب شده را تضمین می کند.

الزامات دوره: برای دوره ۹ ماهه آیلتس ۵.۵، برای دوره ۶ ماهه آیلتس ۶

محل برگزاری دوره: کمبریج

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: سپتامبر، ژانویه و اپریل

دوره مشترک EF  و HULT

این یک دوره مشترک بین EF و مدرسه بین المللی کسب و کار HULT است. این دوره به دانشجویانی که دوره پیش دانشگاهی ای اف یا دوره آمادگی کارشناسی ارشد ای اف را گذرانده اند اجازه می دهد تا بتوانند از کمک هزینه مالی و بورس های تحصیلی مبتنی بر شایستگی و مزایای دیگری استفاده کنند به شرطی که پس از آن وارد مدرسه بین المللی کسب و کار HULT شوند.

الزامات دوره: همان ازامات دوره پیش دانشگاهی (فاندیشن) و pre master/MBA

محل برگزاری دوره: محل برگزاری دوره های فاندیشن/پری مستر

طول دوره: ۶ یا ۹ ماه

شروع دوره: سپتامبر، ژانویه و اپریل

دوره های آکادمیک EF

دوره IGCSE

مدرک بین المللی دبیرستان در تمام دنیا برای دانش آموزان سنین ۱۴ تا ۱۶ سال مخصوصا برای افرادی که می خواهند تحصیلات خود را به سرعت ادامه دهند شناخته شده است. این دوره آمادگی بسیار خوبی را برای گذراندن دوره A-Level ، IB diploma و دیگر دوره ها برای ورود به دانشگاه را ایجاد می کند.

الزامات دوره: داشتن آیلتس ۴.۵

محل برگزاری دوره: توربی، نیویورک

طول دوره:۲ سال

شروع دوره: سپتامبر

دوره A-Level

نتایج آزمون A-Level راه استانداردی برای ورود به دانشگاه های انگلستان است. دوره های آمادگی این آزمون در ای اف به دانشجویان این اطمینان را می دهد که بهترین نتایج را خصوصا در درس های رقابتی مانند علوم و اقتصاد کسب می کنند.

الزامات ورود به دوره: داشتن آیلتس ۵.۵

محل برگزاری دوره: توربی، آکسفورد

طول دوره: ۲ سال

شروع دوره: سپتامبر

مدرک لیسانس بین المللی

(IB: International Baccalaureate Diploma)

این دوره یک دوره شناخته شده بین المللی است که دانش آموزان را برای تحصیل در دانشگاه آماده می سازد و بر پایه مفاهیم تحقیق، انترناسیونالیسم و درک و تفاهم استوار است.

الزامات ورود به دوره: داشتن آیلتس ۵.۵

محل برگزاری دوره: توربی، آکسفورد و نیویورک

طول دوره: ۲ سال

شروع دوره: سپتامبر و ژانویه

مشاوره مستقیم و رایگان با نماینده کالج EF

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
صفرسوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی