تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

معرفی و دانلود کتاب شناسایی و شکار جاسوس اثر پیتر رایت

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » کتاب » معرفی و دانلود کتاب شناسایی و شکار جاسوس اثر پیتر رایت

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (14 votes, average: 3٫36 out of 5)

شناسایی و شکار جاسوس ؛ جنگِ سرد تمام نشد. تنها وقفه ای در آن ایجاد شد. جنگ سردِ نوینی در جریان است که پیچیده تر از جنگِ سرد قبلی است. به عناوینی چون، پروپاگاندا, جاسوسی و شکنجه و ترور, حالا جاسوسی در فضای مجازی و حملات سایبری و جنگهای نیابتی نیز افزوده شده است. 

کتاب شناسایی و شکار جاسوس اثر پیتر رایت

اگر بخواهیم با آینده روبرو شویم باید از گذشته خبردار باشیم. کسی که از تاریخ فرانگیرد، تاریخ را تکرار خواهد کرد. کتاب شناسایی و شکار جاسوس (Spy Catcher), خاطراتِ پیتر رایت مامور ارشد سازمان ضد جاسوسی بریتانیا (MI5), یک منبع بسیار بِکر و نزدیک به واقعیت از اسرارِ جنگ سرد است. 

از جمله مهمترین مسائلِ موجود در این کتاب, شناسایی هویت جاسوسی زبردست به نام مردِ پنجم است که طبق دلایل و شواهد فراوان، در یک مرکز حساس سازمان ضدجاسوسی بریتانیا قرار داشته و سالیانِ دراز برای شوروی اطلاعات می فرستاد, ولی هرگز به دام نیفتاد. پیتر رایت، معتقد بود که مردِ پنجم را شناسایی کرده است. خواننده در سطورِ این کتاب حوادثِ عجیب و دلایلی را که  نویسنده در طول بیش از بیست سال برای اثبات جاسوس بودن این فرد جمع آوری کرده، مطالعه خواهد کرد. اعتقادی که باعث شد سالها انتشار کتاب در انگلستان ممنوع باشد.  اما چرا مردِ پنجم هیچگاه به دام نیفتاد؟ پاسخ این پرسش را با خواندن این کتاب خواهید فهمید.

کتاب شناسایی و شکار جاسوس کتابی است واقعی, افشاگر و بدون تعارف درباره کار جاسوسی و ضد جاسوسی جهان غرب چنان که هست, نه آن چنان که در فیلمها و داستانها تصویر می‌شود. موضوع فعالیتهای ضد جاسوسی انگلستان و جهان غرب علیه جاسوسان و نفوذی‌های شوروی سابق و اروپای شرقی در سازمانهای اطلاعاتی غرب, بخش اصلی کتاب را تشکیل می‌ده.

دانلود کتاب شناسایی و شکار جاسوس

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها:
صفرسوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی