تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

ویدیو ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » ویدیو » ویدیو ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (7 votes, average: 4٫00 out of 5)

در این مطلب از سایت راهنمای تحصیل در خارج تصمیم گرفتیم ویدیو ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا را برای علاقه مندان تحصیل در آمریکا قرار دهیم. این ویدیو بر اساس رتبه نبدی QS و برای سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ می باشد.

همانطور که گفتیم این ویدیو بر اساس نظام رتبه بندی Qs آماده شده است, در ادامه ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا در سال ۲۰۱۶ را معرفی خواهیم کرد.

۱۰ دانشگاه برتر آمریکا سال ۲۰۱۶

Massachusetts Institute of Technology (MIT)

دانشگاه ماساچوست دانشگاهی خصوصی واقع در شهر کمبریج، در ایالت ماساچوست آمریکا است. این دانشگاه معمولاً با نام اختصاری آن، یعنی ام‌آی‌تی (MIT) شناخته می‌شود و موسس آن ویلیام بارتون راجرز در سال ۱۸۶۱ است. دانشگاه ام‌آی‌تی همه ساله به‌عنوان بهترین دانشگاه مهندسی جهان انتخاب می‌شود. اگر بخواهیم از چهره‌های بین المللی فارغ اتحصیل این دانشگاه نام ببریم می توانیم به «کوفی عنان» دبیرکل سابق سازمان ملل متحد، «بنجامین نتانیاهو» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و «ریچارد استالمن» بنیانگذار پروژه «گنو» اشاره کنیم. (ادامه مقاله» دانشگاه MIT)

Harvard University

دانشگاه هاروارد یک دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحده است که سال تاسیس آن به ۱۶۳۶ بر می گردد. این دانشگاه ۲۴۰۰ عضو هیئت علمی و حدود ۲۱.۰۰۰ دانشجو دارد. بیش از ۳۲۳.۰۰۰ فارغ التحصیل دارد که بیشتر از ۲۷۱.۰۰۰ نفر از آن ها اهل آمریکا و نزدیک ۵۲.۰۰۰ نفر از آن ها اهل ۲۰۱ کشور دیگر جهان بوده اند. این دانشگاه ۴۷ برنده جایزه نوبل داشته است. (ادامه مقاله» دانشگاه هاروارد)

Stanford University

دانشگاه استنفورد در سال ۱۸۸۵ میلادی در شهر استنفورد ایالت کالیفرنیا آمریکا ساخته شد. تعداد دانشجویان این دانشگاه در حدود ۱۵.۰۰۰ دانشجو و اعضای هیئت علمی آن در حدود ۱۸۰۰ نفر می باشد. از برجسته ترین چهره های تحصیلکرده ایرانی در دانشگاه استنفورد می توان به سیمین دانشور، امید کردستانی(مدیر مالی شرکت گوگل)، مریم میرزاخانی نخستین بانوی برنده مدال فیلدز در ریاضیات را نام برد. (ادامه مقاله» دانشگاه استنفورد)

California Institute of Technology (Caltech)

University of Chicago

دانشگاه شیکاگو (university of Chicago) یک دانشگاه خصوصی است که در سال ۱۸۹۱ میلادی در ایالت ایلینوی شهر شیکاگو در آمریکا تاسیس شده است. دانشگاه شیکاگو ۱۴۰۲۲۱ دانشجو دارد که ۲۱% از آن ها را دانشجویان خارجی و بین المللی تشکیل می دهند. دانش آموختگان این دانشگاه ۸۲ مرتبه موفق به اخذ جایزه نوبل شده اند. از دانش آموختگان برتر این دانشگاه می توان افرادی مانند ساموئل هانتینگتون، ریچارد رورتی و جیمز واتسون را نام برد. (ادامه مقاله» دانشگاه شیکاگو)

Princeton University

دانشگاه پرینستون یک دانشگاه خصوصی در شهر پرینستون در ایالت نیوجرسی است آمریکاست که در سال ۱۷۴۶ میلادی تاسیس شده است. دانشگاه پرینستون چهارمین دانشگاه قدیمی در ایالات متحده و یکی از پرافتخارترین دانشگاه ها در تمام دنیاست. دانشگاه پرینستون در حال حاضر بیش از ۵۲۰۰ دانشجوی مارشناسی و ۲۶۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی و بیش از ۱۱۰۰ عضو هیئت علمی دارد. (ادامه مقاله» دانشگاه پرینستون)

Yale University

Johns Hopkins University

Cornell University

University of Pennsylvania

 

خب سعی کردیم از هر دانشگاه توضیح کوتاهی را قرار دهیم, حالا دعوت میکنم ویدیو ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا را مشاهده کنید؛

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
دسته بندی ها: ,
۳سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
مريم اورنگى
مريم اورنگى

در مورد تحصیل در رشته دکترى روانشناسى بالینى در آمریکا و دانشگاه هاى مربوطه اطلاعات مى خواستم.

نسا امیری
نسا امیری

باسلام
من دکتر ای داروسازی دانشگاه آزاد دارم.خواستم بپرسم کدوم یکی از دانشگاه های آمریکا میتونم ادامه تحصیل بدم کدوم دانشگاه معتبر داروسازی داره.آیا هاروارد داروسازی داره؟

مدیر
مدیر

سلام. اگر منظورتان تحصیل در دوره تخصص است، هیچ یک از موسسات اعزام دانشجو این کار را انجام نمی دهند و خودتان شخصا باید اقدام نمایید. دانشگاه هاروارد نیز داروسازی را تدریس می کند.

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی