تحصیل در خارج | راهنمای تحصیل در انگلستان, تحصیل در استرالیا و آمریکا, دانشگاه های خارج از کشور, اخذ پذیرش, دریافت بورس تحصیلی, مشاوره رایگان تحصیلی

تحصیل در کره جنوبی

شما اینجا هستید: تحصیل در خارج » مقالات » راهنمای تحصیل » تحصیل در کره جنوبی

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (18 votes, average: 4٫28 out of 5)

سالانه تعداد بسیار زیادی از افراد علاقه مند به تحصیل در کره جنوبی هستند و خواهان تحصیل در رشته ها و دانشگاه های این کشور می باشند. ۳۳ دانشگاه از دانشگاه های کره جنوبی مورد تایید وزارت علوم ایران هستند, که از این تعداد ۶ دانشگاه در رده ممتاز، ۱۶ دانشگاه در ردیف دانشگاه های خوب و ۱۱ دانشگاه جزء دانشگاه های متوسط کره جنوبی هستند.

راهنمای تحصیل در کره جنوبی

راهنمای تحصیل در کره جنوبی

از دلایلی که موجب علاقه مندی متقاضیان به تحصیل در کره جنوبی شده است صنعتی بودن این کشور و همچنین بالا بودن میزان رفاه و امکانات اجتماعی  می باشد. پایتخت کره جنوبی ، سئول ، یکی از وسیعترین شهرها با جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر می باشد . زبان رسمی این کشور، کره ای است اما زبان انگلیسی در سطح وسیعی در مدارس بکار گرفته می شود. همچنین زبان ژاپنی نیز در این کشور رایج است. مردم کره جنوبی شامل ۹/۹۹ کره ای و۱/۰ در صد چینی می باشند.

آب و هوای کره جنوبی

آب و هوا در سئول سرد و معتدل است. تابستانها باران زیاد می بارد در حالی که در زمستان میزان آن کم است. این منطقه به وسیله  Köppen and Geiger به Dwa طبقه بندی شده است میانگین دما در در سئول برابر است با ۱۱.۹ سانتی گراد. در سال میانگین میزان بارش به ۱۳۷۳ میلی متر میرسد. خشک ترین ماه  سال در کره جنوبی، ژانویه است. بارش در ژانویه به میزان ۲۱میلی متر است و بیشترین میزان بارش با میانگین ۳۸۵ میلی متر در جولای رخ می دهد.

آگوست با متوسط دمای ۲۵.۹ درجه سانتی گراد گرم ترین ماه سال است. ژانویه سردترین ماه است که میانگین دمای آن -۳.۷ درجه سانتی گراد است.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کره جنوبی

همانطور که می دانید یکی از مهمترین شرایط تحصیل در کره جنوبی مورد تایید بودن دانشگاه های آن توسط وزارت علوم کشور است و از رو می توان گفت, ۳۳ دانشگاه از دانشگاه های کره جنوبی مورد تایید وزارت علوم ایران هستند که از این تعداد ۶ دانشگاه در رده ممتاز قرار گرفته اند که در جدول زیر قید شده اند.

دانشگاه های ممتاز کره جنوبی

 Pohang University of Science And Technology (POSTECH)

Korea University

KAIST – Korea Advanced Institute of Science & Technology

 Yonsei University

Sungkyunkwan University

 Seoul National University

 دانشگاه های کره جنوبی

اقتصاد کره جنوبی

کره جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دهه اخیر را دارا می‌باشد. اقتصاد این کشور، چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا و سیزدهمین در دنیاست. همانند آلمان غربی و ژاپن، صنعتی‌سازی سریع از دهه ۱۹۶۰، کره جنوبی را به یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده در جهان تبدیل کرد. این کشور، هفتمین شریک بزرگ تجاری آمریکاست. کره جنوبی دومین میزان ذخایر را در میان کشورهای توسعه‌یافته داراست و همچنین ششمین ذخایر ارزهای خارجی را در جهان داراست.

با وجود دارا بودن وضعیت توسعه‌یافته، کره جنوبی حرکت خود را به سوی رشد اقتصادی سریع، همراه با بیشترین میزان تولید ناخالص ملی، صادرات و تولیدات صنعتی در جهان توسعه‌یافته ادامه می‌دهد. کره جنوبی به‌واسطه شرکت‌های چندملیتی با فناوری پیشرفته، مانند سامسونگ, هیوندای, کیا و LG هفتمین صادرکننده بزرگ جهان است.

کارشناسی در کره جنوبی

طول دوره لیسانس در کره جنوبی چهار سال طول است و زبان تدریس در دانشگاههای کره جنوبی  انگلیسی می باشد. زمان شروغ اخذ پذیرش تحصیلی کره جنوبی  در اسفند و شهریور ماه (مارچ و سپتامبر) میباشد. خوابگاه در دانشگاههای کره جنوبی میباشد. حداقل معدل برای پذیرش لیسانس کره جنوبی ۱۲ میباشد. امکان کارقانونی دانشجویی هفته ای ۲۰ ساعت میباشد.

تحصیل در کره ی جنوبی مستلزم مدرک تافل یا ایلتس و یا مدرک زبان کره ای میباشد. داشتن حداقل آیلتس ۶.۵ برای اخذ پذیرش این دوره لازم است. شرایط بورسیه تحصیلی در کره جنوبی به شرایط دانشگاه و دانشجو بستگی دارد.

کارشناسی ارشد در کره جنوبی

طول دوره فوق لیسانس در کره جنوبی دو تا سه سال طول میکشد. زبان تدریس در دانشگاههای کره جنوبی انگلیسی میباشد. خوابگاه در داخل دانشگاههای کره جنوبی میباشد. شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی در کره جنوبی گاهی اوقات امکان دریافت بورس وجود دارد.
حداقل معدل برای پذیرش فوق لیسانس کره جنوبی ۱۲ میباشد. امکان کارقانونی دانشجویی هفته ای ۲۰ ساعت میباشد. ادامه تحصیل در کره جنوبی مستلزم مدرک تافل یا آیلتس و یا مدرک زبان کره ای میباشد. داشتن حداقل آیلتس ۶.۵ برای اخذ پذیرش این دوره لازم است.

دکترا در کره جنوبی

طول دوره دکتری در کره جنوبی سه تا چهار سال می باشد. زبان تدریس در کره جنوبی انگلیسی بوده و امکان بورسیه تحصیلی وجود دارد. دانشگاه های کره جنوبی همه رشته های موجود را ارائه می دهند و محدودیتی از لحاظ انتخاب رشته برای دانشجویان خارجی وجود ندارد. برای دانشجویانی که سوابق تحصیلی مناسبی دارند میتوانند برای اخذ بورسیه  تحصیل دکترا در کره جنوبی اقدام نمایند

بورسیه های تحصیلی برای ادامه تحصیل دکترا در کره جنوبی  شامل دو بخش میشوند؛

  1. بورسیه هایی که دولت کره جنوبی به دانشجویان خارجی اعطا میکند.
  2. بورسیه هایی که دانشگاه ها راساً به دانشجویان خارجی اعطا می نمایند.

هزینه تحصیل در کره جنوبی

هزینه تحصیل در کره جنوبی

هزینه تحصیل در دانشگاه های کره جنوبی بر اساس اینکه در یک دانشگاه دولتی یا خصوصی تحصیل خواهید کرد متفاوت خواهد بود. هزینه تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های دولتی کره جنوبی در رشته های علوم انسانی بسته به دانشگاه بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار در سال، رشته های فنی و مهندسی سالانه بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار و علوم پزشکی بین ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار در سال می باشد.

برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا رشته های علوم انسانی بین ۵۰۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار، رشته های فنی و مهندسی بین ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار در سال و رشته دهای علوم پزشکی ۸۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ دلار در سال خواهد بود.

هزینه زندگی در کره جنوبی

اغلب دانشگاه های کره جنوبی برای دانشجویان خارجی خوابگاه های دانشجویی با تمام امکانات در نظر گرفته اند که البته اقامت در خوابگاه های دانشجویی بسیار مقرون به صرفه می باشد. دانشجویانی که اقامت در خوابگاه های دانشجویی را انتخاب می کنند موظف به پرداخت مبلغی حدود ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در هر ترم می باشند که این مبلغ با توجه به تعداد افرادی که در خوابگاه اقامت دارند، تجهیزات، غذا و … متغیر می باشد. دانشجویان نیز می توانند به صورت شخصی منزلی را اجاره کنند که اجاره بهای منزل از ۷۵۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار در هر ماه می باشد که این مبلغ نیز با توجه به تجهیزات، منطقه، تعداد اتاق و… متفاوت می باشد. هزینه استفاده از اینترنت پرسرعت در کره جنوبی در هر ماه حدود ۳۰ دلار می باشد. هزینه خوراک نیز حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار در ماه می باشد.

کره جنوبی

برای آگاهی از جزئیات هزینه های زندگی در کره جنوبی به این لینک مراجعه فرمایید.

کلیک کنید

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.
۱۱۷سوال ثبت شده است
سوال / انتقاد و پیشنهاد

قوانین درج سوال

    1. سوال شما می بایست مرتبط به مطلب باشد
    2. متن سوال الزاماً باید به فارسی نوشته شود
    3. سوال خود را واضح و کامل مطرح نمایید
    4. هرگونه توهین به هر شخص منجر به مسدود شدن آی پی شما خواهد شد
    5. جهت مطلع شدن از پاسخ کارشناس, ایمیل صحیح وارد نمایید
موفق باشید
مدیریت سایت

* پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنید ؟
کاربر گرامی, چنانچه ایمیلی مبنی بر دریافت پاسخ توسط کارشناس را دریافت کردید مطمئن باشید پاسخ به سوال شما داده شده است,
فقط کافی است در انتهای بخش سوالات بر روی کلید "بارگذاری سوالات بیشتر" کلیک کنید و یا از ابتدای بخش سوالات و در قسمت تفکیک بر روی گزینه "جدیدترین" کلیک کنید.

سوال یا دیدگاه مرتبط به این مطلب

avatar
تفکیک:   جدیدترین | قدیمی ترین
علیرضا
علیرضا

سلام
من رتبه دورقمی کنکور تجربی در ایران هستم و الان سال دوم پزشکی خود را در دانشکده پزشکی شیراز میگذرانم. اگر بخواهم رشته خود را در کره جنوبی ادامه بدهم چگونه باید اقدام کنم و آیا اصلا این امکان وحود دارد یا خیر؟ با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. بله، بسته به دانشگاه های مختلف، این امکان وجود دارد. می توانید از طریق موسسات معتبر اعزام دانشجو که در منوی موسسات اعزام آمده است، اقدام فرمایید.

مبینا
مبینا

یه لطفی کنین اطلاعات درست به مردم بدین. من کره ی جنوبی درس میخونم به هیچ عنوان امکان اینکه شما بتونین تو کره پزشکی بخونین وجود نداره. درسته یه ازمونی برای خارجی ها میگیرن ولی واقعا خارجی ها رو قبول نمیکنن. کره ای هایی رو قبول میکنن که اقامت یه کشور دیگه رو گرفتن. برای پزشکی امیدوار نباشید.

دل آرا
دل آرا

ببخشید شما خودتون چطوری میخونین؟؟چه رشته ای رو میخونین؟؟

Hela
Hela

من معدل کل دبیرستانم ۱۵.۰۵ عه و رشتمم ریاضی بوده سنمم ۲۲، میتونم برا بورس کره اقدام کنم؟دولتی، هر رشته ای فرق نمیکنه

رایحه ازادی
رایحه ازادی

با سلام
ایا امکان بورس شدن در رشته های تخصصی داروسازی برای دورهpHD در دانشگاه سئول وجود دارد ؟با ذکر اینکه اینجانب مدرک دکترای داروسازی را دارا هستم با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. بله، این امکان به شرط دارار بودن یک رزومه خوب وجود دارد. لطفا مطلب مربوط به بررسی شرایط اخذ بورس تحصیلی را مطالعه فرمایید.

عجم
عجم

سلام خداقوت
بورسیه تحصیلی برای رشته ی مهندسی پزشکی برای کره میشه؟

مدیر
مدیر

سلام. لطفا مقاله مراحل دریافت بورس تحصیلی را مطالعه فرمایید.

میترا اقبالی
میترا اقبالی

سلام میخواستم بدونم واسه ارشد اقتصاد کشور کره بورسیه کامل میده یا نه؟؟

مدیر
مدیر

سلام. لطفا مقاله شرایط دریافت بورس تحصیلی را مطالعه فرمایید.

مهسامهاجر
مهسامهاجر

سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم کدوم دانشگاه های کره ی جنوبی رشته ی تربیت بدنی داره?

مدیر
مدیر

سلام. اکثر دانشگاه ها این رشته دارند.

ایران
ایران

سلام . ایاامکان بورس شدن در رشته کامپیوتر البته فنی و حرفه ای وجود دارد؟ با تشکر

مدیر
مدیر

سلام. بورس تنها به مقاطع فوق لیسانس و دکترا تعلق میگیرد.

مهسامهاجر
مهسامهاجر

سلام برای پذیرش رشته ی تربیت بدنی درمقطع کارشناسی ارشد چه شرایطی نیازدارد?

مدیر
مدیر

سلام. شرایط پذیرش مانند دیگر رشته هاست. لطفا مقاله پروسه اخد پذیرش و ویزای تحصیلی را مطالعه فرمایید.

مهسا
مهسا

سلام بامعدل۱۸سررشته تربیت بدنی ونمره زبان ۷همچنین داشتن مقام های کشوری دریک رشته ورزشی خاص داشتم مربیگری سودآوری نداشته ورزشی آیا من شرایط دریافت بورس در کره رودارم?

مدیر
مدیر

سلام. لطفا مقاله بررسی شرایط بورس تحصیلی را مطالعه فرایید.

سولماز
سولماز

سلام من مایل هستم که دبیرستان را هم در خارج از کشور تحصیل کنم ایا امکانش هست؟؟
و اینکه ایا طرحی یا برنامه ای هست که از طرف دولت مقداری از مخارج من بر عهده گرفته بشه؟؟
و همچنین مخارج تحصیل در مقطع دبیرستان در کشوره کره چند’تومان’میشه؟

مدیر
مدیر

سلام. امکان بورس در مقاطع دبیرستان وجود ندارد و شما باید سالیانه حدود ۵۰-۷۰ میلیون تومان هزینه کنید.

میترا
میترا

آیا برای بورسیه ارشد اقتصاد از دانشگاه های کره گرفتن مدرک تاپیک لازمه؟؟

میترا
میترا

سلام برای بورسیه ارشد اقتصاد از کره گرفتن مدرک تاپیک لازمه؟؟

مدیر
مدیر

سلام. ضروری نیست اما یک امتیاز مثبت است. برای بورس باید معدل و آیلتس بالا داشت. ضمنا سفارت کره مدرک تاپیک ایران را قبول ندارد و باید در دانشگاه آزمون بدهید.

فاطمه
فاطمه

سلام.ببخشید من پیش دانشگاهی هستم و زبانم درحد خوبه.ودوماه دیگه کنکور دارم .من ازطریق کنکور ایران میتونم یک دانشگاه توی انگلستان برای پزشکی بورس بشم؟

مدیر
مدیر

سلام. لطفا سوالتان را در بخش مربوطه بپرسید.

میترا
میترا

آیا رتبه آوردن تو کنکور ارشد کمکی به گرفتن بورسیه میکنه؟؟

مدیر
مدیر

خیر

ایدا
ایدا

سلام ببخشید برای ورود ب دانشگاه های برتر در سیول رشته پزشکی برای کارشناسی هزینه سالانه زندگی چند میلیون تومان است ؟واینکه برای ورود ب این دانشگاه ها کنکور ایران تاثیر دارد یا کنکور بین المللی ؟اگر کنکور است تاچ رتبه ای پذیرش دارند؟

مدیر
مدیر

سلام. وزارت علوم ایران دوره ۴ ساله پزشکی را در ایران قبول نداشته و ارزشیابی نمیکند. بنابراین شما اگر قصد بازگشت به ایران را دارید باید دوره ۶ ساله این رشته را بگذرانید. شهریه این رشته بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار در ترم می باشد. ضمن اینکه رتبه کنکور در این پروسه تاثیری ندارد.

پارمیدا
پارمیدا

سلام من اول دبیرستان هستم ایا می توانم دبیرستان را در کشور کره جنوبی بخوانم و همین طور هزینه اش چقدر هست
ایا می توانم وارد دانشگاه پزشکی بشم؟معدل من هم ۱۹.۵به بالا است و در مدرسه تیزهوشان درس میخوانم

مدیر
مدیر

سلام. شهریه تحصیل در دبیرستان های کره جنوبی بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان بوده و شما با داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی یکی از رشته های ریاضی یا تجربی میتوانید وارد رشته پزشکی در این کشور شوید.

پارمیدا
پارمیدا

سلام مرسی از توضیحاتتون من از دبیرستان می خوام در کره درس بخونم و وارد دانشگاه پزشکی کره بشم ممکنه موسسه ای به من معرفی کنید که این کار را انجام دهد

مدیر
مدیر

سلام. لطفا به منوی موسسات اعزام دانشجو مراجعه فرمایید.

Massoumeh.ahmadi
Massoumeh.ahmadi

سلام با کارنامه قبولی کنکور سراسری ایران میتونیم بورسیه بشیم؟با چه رتبه ای؟

مدیر
مدیر

سلام. رتبه کارنامه کنکور ملاک پذیرش نیست و باید معدل دیپلم و پیش دانشگاهی خوبی داشته باشید.

ت.ا
ت.ا

با سلام وخسته نباشید
من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم.درسم رو شش ترمه با معدل ۱۹/۰۹تموم کردم
میخواستم بدونم کره جنوبی رشته ی من رو در مقطع ارشد بورسیه کامل میکنه یا نه؟
واینکه چطور باید اقدام کنم؟ درچه تاریخی؟

مدیر
مدیر

سلام. بله، میتوانید برای بورس اقدام فرمایید. یا میتوانید شخصا اقدام کنید و با دانشگاه مکاتبه کنید و یا از طریق موسسات معتبر اعزام دانشجو. حداقل ۳ ماه پیش از شروع کلاس ها باید اقدام کنید.

فرشته
فرشته

با سلام و خسته نباشید
بخاطر سایت عالیتون ممنونم مطالب مفیدی در اختیارمون گذاشتین.
سوال: شما میدونید چه مدت طول میکشه تا تخصص هوشبری یا تخصص و فوق تخصص جراحی مغزواعصاب از دانشگاه ملی سئول بگیریم؟
هرچی گشتم نتونستم پیدا کنم چقدر طول میکشه.
سوال: بعد از فارغ التحصیلی میتونیم همونجا شروع به کار کنیم و ساکن همونجا بشیم؟

نیلوفر
نیلوفر

سلام خسته نباشید برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی باید در ازمون ورودی دانشگاهای کره شرکت کنم؟
برای ترم تحصیلی مارس باید چه زمانی برای پذیرش اقدام کنم؟
مدرک پزشکی ۶ ساله در ی دانشگاه خوب مورد تائید ایران به صورت مشروط هست؟

جیمین
جیمین

هزینه ی تحصیل در رشته ی پرستاری در دانشگاه های کره چقدر میشه + هزینه ی زندگی و خورد و خوراک
و زبان تحصیل هر ۴ سال به انگلیسیه؟
با معدل پیش ۱۸و سوم۱۹/۱۸

اراکو اندیمه
اراکو اندیمه

سلام. من میخواهم در رشته هنر در مقطع کارشناسی در کره جنوبی ادامه تحصیل بدهم.ممنون میشم راجب این رشته و دانشگاها بیشتر اطلاعات بذارید

مدیر
مدیر

سلام. حتما، در آینده اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

سارا
سارا

سلام
میخواستم بدونم برای بورسیه فرقی میکنه مدرک از دانشگاه دولتی گرفته شده یا آزاد؟
یعنی اگه مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد باشه و معدل هم خوب باشه امکان بورسیه وجود داره؟

مدیر
مدیر

سلام. با مدرک دانشگاه آزاد هم میتوان بورس گرفت اما این شرایط رقابتی است. یعنی اگر افراد دیگری نیز درخواست بورس داشته باشند و در دانشگاه های بهتری تحصیل کرده باشند شانس بیشتری برای دریافت بورس دارند. بورس ها محدود هستند.

مریم
مریم

سلام خسته نباشید. من الان سال دوم کارشناسی برق دانشگاه ازاد هستم. میخواستم برای مقطع کارشناسی ارشد برای بورس کره اقدام کنم. میخواستم ببینم امکانش هست؟ و اگه اره اصلا باید از کجا شروع کنم برای اقدام؟

مدیر
مدیر

سلام. برای ارشد باید با مدرک کارشناسی اقدام کنید. معدل بالای ۱۸ و نمره زبان بالا مورد نیاز است. برای این منظور باید از طریق موسسات اعزام دانشجو اقدام فرمایید.

نیلوفررر
نیلوفررر

سلام من دیپلم تجربی با معدل۱۸دارم و امسال پیش میخونم میخواستم بدونم میشه بورس کره در رشته ی پزشکی گرفت؟هزینه اش چقدرهستش؟؟

ملیکا عظیمی
ملیکا عظیمی

سلام من دانشجوی ترم ۶ریاضی کاربردی در دانشگاه شاهد تهران هستم میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل در مقطع ارشد برام وجود داره؟معدل دیپلم۱۹/۷۵و تا الان هم معدل دانشگام ۱۸/۳۸هست,ایا امکان گرفتن بورسیه هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

مدیر
مدیر

سلام. اگر نمره زبان بالا و رزومه خوبی داشته باشید بله.

الهه
الهه

سلام میخاستم بدونم ایا دانشگاهی هست که رشته ی زبان رو بورسیه کنه برا لیسانس و چه رتبه ای باید داشته باشیم

مدیر
مدیر

سلام. بله، دانشگاه هایی هم هستند که این رشته را بورسیه میکنند. میتوانید از طریق موسسات اعزام دانشجو اقدام فرمایید.

نیلا
نیلا

سلام, ببخشید من سال چهارم دبیرستان هستم رشته انسانی و میخوام بورسیه کره ج رو بگیرم میخوام بدونم که هرسال چند نفر رو بورسیه میکنن و متن باید از کی برای بورسیه اقدام کنم؟

مدیر
مدیر

سلام. تعداد بسیار کمی را بورس میکنند. ددلاین حدود بهمن یا اسفندماه است.

گلی
گلی

سلام من دیپلم تجربی با معدل ۱۷دارم وپیش روهم خوندم میخواستم بدونم میتونم با دیپلم بورسیه در رشته ی پزشکی برای کره بگیرم یانه؟؟؟اصلا بورسیه در رشته پزشکی میدن یانه؟شرایطش چطور هستش؟

سرور
سرور

سلام
اول ممنون بابت اطلاعات خوب سایتتون
بنده دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد هوش مصنوعی هستم و این ترم دفاع می کنم، معدل ارشدم بدون پایانامه ۱۸.۳ و معدل کارشناسیم ۱۷.۸۵ هست(البته هردو مقطع دانشگاه آزاد بودم)
درحال حاضر یک مقاله کنفرانسی بین المللی دارم و یک مقاله هم زیر داوری
و درحال خواندن زبان برای مدرک آیلتس هستم
میخواستم بدونم چقدر امکانش هست که بتونم بورسیه کامل از یکی از دانشگاه های معتبر کره جنوبی یا کانادا بگیرم؟
پیشاپیش از راهنمایی تون ممنونم

مدیر
مدیر

سلام. معمولا برای بورس در مقطع دکترا باید معدل بالای ۱۸ و آیلتس بالای ۷ داشته باشید. و مهمتر اینکه باید پروپوزال شما مورد تایید استاد راهنما قرار بگیرد تا بتوانید پذیرش و پس از آن بورس بگیرید. در واقع پس از پذیرش پروپوزال میتوانید مدارک دیگر مانند آیلتس و مقالات و … ارائه دهید و درخواست بورس کنید.

wpDiscuz
  • فرم مشاوره تحصیلی